Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «پارسینه»، علی ربیعی در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به جلسه اخیر سران قوا، گفت: نشست اخیر سران قوا مفید و مناسب بود. در این جلسه اوضاع اقتصادی کشور و برنامه‌های سه قوه برای بهبود شرایط فعلی یکی از محور‌های مهم این نشست بوده است. از دیگر محور‌های نشست اخیر، بررسی در خصوص مسائل منطقه ای، بین المللی، آخرین وضعیت برجام و گام سوم ایران و همچنین تاکید بر مبارزه با فساد و رفتاری پیشگیرانه در این خصوص بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌هاست

به گزارش ایسنا، ربیعی در ادامه در پاسخ به سئوالی اعلام کرد: موضوع مرحومه سحر و حضور زنان در ورزشگاه یکشنبه پیش در دولت مطرح شد. دولت موافق حضور زنان در ورزشگاه‌هاست و طبق گزارش وزیر ورزش، زیرساخت‌های لازم مثل معبر، مکان، سرویس‌های جداگانه در همه ورزشگاه‌ها آماده است. ورزشگاهی نیست که این زیرساخت‌ها را نداشته باشد.

شرایط به سمتی پیش می‌رود که زنان در مسابقات لیگ حضور یابند

وی افزود: خانم‌ها هم می‌توانند در همه بازی‌های ملی حضور یابند. شرایط دارد به سمتی پیش می‌رود که زنان در مسابقات لیگ حضور یابند. مردان هم باید ملاحظات اخلاقی را رعایت کنند تا برخی نگرانی‌ها رفع شود.

ابعاد موضوع خودسوزی یکی از هواداران فوتبال بررسی می‌شود

سخنگوی دولت در مورد خودسوزی یکی از هواداران فوتبال، گفت: گزارش‌هایی تهیه می‌شود و ابعاد موضوع بررسی می‌شود.

وی در پاسخ به سئوالی درباره شبنم نعمت زاده، اظهار کرد: اطلاعات من این است که وی بدهکاری در حوزه دارو دارد و اطلاعات بیشتر ندارم. امیدوارم قوه قضائیه اطلاعات بیشتری دهد.

آقای زنگنه سیاست درستی درباره بنزین اتخاذ کرده است

ربیعی درباره اقدامات دولت برای کارت‌های سوخت، گفت: گام بعدی کاهش بنزین زدن بدون کارت است، به نظرم سیاست درستی آقای زنگنه اتخاذ کرده که الان سی لیتر بدون کارت شخصی است و در ادامه این رقم، ۱۵ لیتر می‌شود.

ادامه دارد ...

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علی ربیعی هیات دولت فساد حضور زنان در ورزشگاه بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!

در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • مبتکر روش‌های گوناگون فروش نفت در تحریم شده‌ایم
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد