Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی تعطیلات اخیر تنها حادثه فوتی مربوط به‌تصادف موتورسیکلت و کامیون در کیلومتر ۹ محور دامغان- جندق بود، ابراز داشت: این تصادف ساعت ۱۰:۲۲ سه‌شنبه به وقوع پیوست که در پی آن سه نفر جان باختند.

وی ضمن بیان اینکه واژگونی عمده ترین حوادث رانندگی تعطیلات اخیر بوده است، افزود: واژگونی پژو ۴۰۵ کیلومتر ۲۵ محور سمنان-فیروزکوه، واژگونی پراید کیلومتر هفت محور سرخه-سمنان، واژگونی تریلی اسکانیا کیلومتر ۶۳ محور آرادان-سرخه و واژگونی پراید کیلومتر ۳۷ محور دامغان-شاهرود  مهم‌ترین این حوادث رانندگی چند روز گذشته را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه طی این ایام با افزایش تردد در محورهای مواصلاتی و روستایی استان مواجه هستیم، ابراز داشت: از رانندگان انتظار می‌رود سرعت مطمئن را رعایت و در صورت احساس خستگی و خواب‌آلودگی از ادامه مسیر صرف نظر کنند.

کبیری در ادامه اضافه کرد: تخلفات رانندگی در طول محورهای مواصلاتی توسط دوربین‌های نظارتی ثبت و در صورت مشاهده تخلفات حادثه‌ساز خودرو ضبط و به پارکینگ انقال داده می شود.

کد خبر 4715900

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سمنان حادثه رانندگی ماه محرم بوشهر قزوین شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا گرگان اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه شهرکرد ماه محرم و صفر خرم آباد تاسوعا و عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی اطلاع مرکز کنترل هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه

مثنوی با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت