Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی ـ اسلامی به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی برپا می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، پنجمین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی- اسلامی به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی برپا می‌شود.

این نمایشگاه تا پانزدهم مهرماه امسال برپا است و محل برگزاری نمایشگاه نیز در حرم مطهر رضوی واقع در باب الجواد(ع)، مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه هر روز از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۴ و ۱۷ تا ۲۲ برپا است و پذیرای علاقمندان است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نمایشگاه نوشت افزار ایرانی آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان خادمی آستان قدس رضوی به میزبانان محفل اعطا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شب گذشته ۲۴ فروردین‌ماه، میهمانان آخرین برنامه «حال نو» که ویژه عید سعید فطر از ۲۱ فروردین هر شب حوالی ساعت ۲۲ تا ۲۴ از شبکه ۳ سیما پخش شد، میزبانان و عوامل برنامه قرآنی محفل بودند.

در ادامه این برنامه جمعی از خادمان بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) متشکل از مدیر خدمه، قاری و مؤذن حرم مطهر و … با در دست‌داشتن پرچم سبز متبرک، این برنامه را معطر به عطر و بوی رضوی کردند و حال‌وهوای خاصی به این برنامه بخشیدند.

در ادامه خادمان بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) به نمایندگی از تولیت آستان قدس رضوی نشان خادمی حرم امام علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) را به عوامل برنامه قرآنی محفل اعطا کردند و میزبانان این برنامه را به آرزوی دیرینه‌شان رساندند.

رسالت بوذری، مجری برنامه، حامد شاکرنژاد، رضوان درویش، حسنین الحلو، احمد ابوالقاسمی و حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، میزبانان برنامه و سیدمحمدحسین هاشمی‌گلپایگانی، تهیه‌کننده محفل، مفتخر به کسوت خادمی حرم حضرت رضا (ع) شدند.

یادآور می‌شود فصل دوم برنامه تلویزیونی «محفل» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت و کارشناسان قرآنی این برنامه شامل حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی و حامد شاکرنژاد، قاریان ممتاز و بین‌المللی؛ حَسنین الحِلو، قاری از عراق و رضوان درویش از سوریه در آن حضور داشتند.

کد خبر 6076689 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود
  • برگزاری کرسی تلاوت «وعده صادق» در آستان قدس رضوی
  • مترو مشهد مقدس باید پیوست زیارت داشته باشد
  • وظیفه اصحاب رسانه هدایت جامعه به سوی نیکی ها و فضیلت هاست
  • برادران نفیس قرآن
  • نقاره‌نوازی؛ آیینی کهن در حرم امام رضا (ع) /۱/
  • گشایش نمایشگاه سازه‌های رزینی در نیشابور
  • نشان خادمی آستان قدس رضوی به میزبانان محفل اعطا شد
  • صادرات نوشت‌افزار ایرانی کلید خورد