Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلمانی گفت: ویژه برنامه همایش بزرگ رهروان زینبی(سلام الله علیها) درقالب طرح بصیرت عاشورایی در آستان مقدس ۷ امامزاده و بقعه متبرکه شاخص استان گلستان برگزار می شود.

«اسفندیار سلمانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: این همایش همه ساله پس از دهه اول محرم با هدف تجدید میثاق و همنوایی با حضرت زینب(سلام الله علیها)، امام حسین(علیه السلام) و یاران با وفای آن حضرت بوده که در آستان مقدس امامزادگان وبقاع متبرکه  برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: در استان گلستان نیز این همایش در روزهای (۲۱ و۲۲ شهریور) مصادف با یازدهم و دوازدهم محرم الحرام در آستان مقدس۷ امامزاده، بقعه متبرکه و مکان مذهبی شاخص استان برگزار می شود.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم محرم مسجد عاشورای حسینی تاسوعای حسینی عاشورا شیرخوارگان حسینی امام حسین ع عزاداری امام حسین ع رهروان زینبی امامزادگان و بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه چهارشنبه نشست عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان و کارآفرینان استان سمنان به میزبانی سالن جلسات اتاق بازرگانی سمنان آغاز به کار کرد.

در این برنامه معاون صنایع عمومی وزارت صمت، معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، گلی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و یادگار احمدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز حضور دارند.

قرار است در این نشست درباره مشکلات سرمایه گذاری در استان سمنان به خصوص تأمین آب اظهار نظر شود.

این خبر کامل می‌شود.

کد خبر 6081503

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • بقاع متبرکه همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • هنر تئاتر با فرهنگ گفتگو شکل می‌گیرد
  • همایش جهانی بقیع مدفن امامان و اصحاب برگزار می شود
  • بقاع متبرکه انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی