Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@18:13:45 GMT

اعلام قیمت غذای دانشجویان

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۵۲۹۹

اعلام قیمت غذای دانشجویان

صندوق رفاه دانشجویان نرخ غذای دانشجویی دانشگاه‌های کشور برای سال تحصیلی جدید را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، براساس اطلاعیه‌ای که صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد تأکید شده است با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و به منظور کاهش اثرات تورم بر وضعیت تغذیه دانشجویان به پیشنهاد دبیران مناطق ۱۰ گانه قیمت غذای دانشجویی در سال تحصیلی ۹۹-۹۸افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متوسط نرخ غذای دانشجویی در سال گذشته ۱۳۰۰ تومان بوده است که با توجه به شرایط اقتصادی کشور و افزایش قیمت مواد غذایی امسال در مقایسه با سال ۹۷ متوسط نرخ غذای دانشجویی در سال جدید به مبلغ ۱۶۰۰ تومان افزایش می‌یابد.

براساس تصمیم وزارت علوم غذای کم هزینه (ناهار و شام) برای هر پرس کامل ۱۲۰۰ و برای نیم پرس ۵۵۰، غذای متوسط (ناهار و شام) برای هر پرس کامل ۱۷۰۰ و برای نیم پرس ۷۵۰، غذای پرهزینه (ناهار و شام) برای هر پرس ۲۰۰۰ و برای نیم پرس ۹۰۰ تومان اعلام شده است.

صبحانه دانشجویان در سال تحصیلی جدید برای هر پرس کامل ۹۰۰ تومان اعلام شده است و همچنین دانشجویان شاغل به تحصیل در سنوات غیرمجاز نیز برای هر پرس کامل غذا ۳۹۱۰ و برای نیم پرس نیز ۵۵۲۰ تومان باید پرداخت کنند و این مبلغ برای دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات عالی غیردولتی و غیرانتفاعی تفاوتی ندارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نرخ غذا دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دانشجویان هنجارشکن به این دانشگاه ممنوع شد

فرزاد جهان‌بین رئیس کمیته انضباطی مرکزی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای به رؤسای استان‌ها و واحد‌های ویژه اعلام کرد: «با توجه به اهمیت آراستگی و شئون رفتاری و نقش آن در پاسداشت حقوق و آزادی‌های اجتماعی و تضمین کیفیت آموزشی که پیش از این نیز بیان شده است، موارد زیر جهت اجرا ابلاغ می‌شود:

«۱- براساس تبصره ۲ ماده ۹ دستورالعمل آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری دانشگاه آزاد اسلامی، موقتا از ورود موارد خاص و هنجارشکنانه در حوزه آراستگی که شرح آن اعلام شده است، به واحد جلوگیری کرده و پرونده افراد خاطی مستقیما به کمیته انضباطی ارسال گردد.

۲- کسانی که براساس بند‌های ۱ تا ۴ ماده ۹ همان دستورالعمل تذکر گرفته‌اند و پرونده‌شان می‌باید به کمیته انضباطی برود، حکمشان مانند فردی که اصرار بر تخلف دارد صادر شود، چراکه عملا باوجود ۴ مرحله تذکر به این مرحله رسیدند.

۳- ابلاغیه این‌جانب به شماره/۱۱/۸۵۷ ص مورخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ درخصوص تذکر اساتید به موارد کشف حجاب در کلاس مورد تأکید قرار می‌گیرد.

مسئولیت این امور بر عهده رئیس واحد است و با هر نوع قصور و تقصیری برخورد می‌شود.»

منبع: مهر

tags # دانشجو سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • هوشمند: با پدیده اساتید خجالتی روبرو هستیم/ احمدی: کارگزاران محافظه‌کار و بی‌عرضه باید از دانشگاه حذف شوند +فیلم
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد/ مهلت ثبت نام تا ۲۵ اردیبهشت
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد
  • ورود دانشجویان هنجارشکن به این دانشگاه ممنوع شد
  • غزه چگونه دانشگاه‌های آمریکا را تغییر می‌دهد؟
  • حمایت دانشجویان بسیجی همدان از عملیات وعده صادق
  • ثبت نام وام شهریه دانشجویی از چه زمانی آغاز می شود؟/ شرایط اختصاص وام+جزئیات
  • دشمن با سیاه‌نمایی به دنبال جهت‌دهی باور و اندیشه دانشجویان و جوانان است
  • اعتصاب غذای دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین
  • دانشجو و دانشگاه باید دارای هوش و تحلیل سیاسی باشد