Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:43:35 GMT

موافقت سازمان لیگ با درخواست پارس جنوبی جم

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۵۳۵۰

موافقت سازمان لیگ با درخواست پارس جنوبی جم

سازمان لیگ فوتبال با درخواست باشگاه پارس جنوبی برای تعویق زمان دیدار با گل گهر سیرجان موافقت کرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، طبق برنامه رقابت های هفته سوم لیگ برتر دیدارهای تیم های گل گهرسیرجان و پارس جنوبی جم روز جمعه از ساعت 18:15 باید در سیرجان برگزار می شد. از آنجایی که این مسابقه تنها بازی ای بود که در برنامه قبلی در ساعت 18:15  و زمانی که آفتاب هنوز غروب نکرده برگزار می شد، مسئولان باشگاه میهمان خواهان تعویق زمان بازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پارسی ها اعتقاد داشتند در سیرجان دمای هوا در روز جمعه بالای 30 درجه سانتی گراد است و به همین خاطر خواهان برگزار شده بازی کمی دیرتر بودند.حالا سازمان لیگ با این درخواست موافقت کرده است.


کمیته مسابقات در این خصوص اعلام کرد: «ساعت بازی دو تیم گل گهرسیرجان و پارس جنوبی جم روز جمعه ۲۲ شهریور ۹۸ به جای ساعت ۱۸:۱۵ در ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان آغاز می شود.»

گل گهرسیرجان سازمان لیگ برتر پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان سازمان لیگ برتر پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت موافقت شد تا هم فرایند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت یادآور شد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف دربر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • مجلس با تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات موافقت کرد
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس