Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@08:40:14 GMT

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۸ نفر در اسدآباد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۵۴۶۷

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۸ نفر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ افشین یاری بیان داشت: در پی استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به ویژه منطقه ای که با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان انجام می شود، یگان های انتظامی شهرستان اسدآباد با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح های مربوطه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ها، مقادیری انواع مواد مخدر کشف، ۸ معتاد و خرده فروش مواد مخدر، ۲نفر جلبی، ۸ سارق منزل، موتورسیکلت، احشام و اماکن خصوصی و ۳ نفر به دلیل ارتکاب سایر جرایم دستگیر، ۶ فقره انواع سرقت کشف همچنین ۱۵دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در راستای اجرای طرح های انتظامی، خواستار استمرار تعامل و همکاری آنان با پلیس شد.

کد خبر 4715878

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان امنیت اجتماعی مواد مخدر ماه محرم بوشهر قزوین شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا گرگان اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه شهرکرد ماه محرم و صفر تاسوعا و عاشورا خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش در آزادراه زنجان-تبریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ خانی پور گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان به محض اطلاع از وقوع یک فقره ضرب و جرح در آزادراه زنجان – تبریز به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: چند نفر از اراذل و اوباش با ضرب و جرح عمدی و تخریب چند خودروی شخصی با سلاح سرد موجب ایراد خسارت جانی و مالی به افراد می‌شده و با انتشار فیلم خود در فضای مجازی اقدام به قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم می‌کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: مأموران پلیس امنیت عمومی با اقتدار، محل اختفای ۶ نفر از این اراذل را شناسایی و همه آنها را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: افراد دستگیر شده با دستور مقام قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • دستگیری سارقان صدر با هوشمندی و ابزار پلیس
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • دستگیری عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در الیگودرز
  • دستگیری اراذل و اوباش در آزادراه زنجان-تبریز
  • دستگیری یک نفر سارق و کشف ۹ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت