Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرار است امروز (چهارشنبه) پرونده‌های باشگاه‌های فوتبال برای صدور مجوز حرفه‌ای به کمیته بدوی ارسال شود. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, پروسه صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های فوتبال ایران در حال پیگیری بوده و قرار است فدراسیون فوتبال با نظارت AFC برای فعالیت سال آینده باشگاه‌ها مجوز حرفه‌ای صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان البته وضعیت باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به منظور گرفتن مجوز حضور در این مسابقات داری اهمیت بیشتری است. این در حالی است که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با توجه به مشکلات مالی و پرونده‌های قبلی خود کار سختی برای دریافت این مجوز دارند و بابت همین موضوع بارها از سوی مسؤلین فدراسیون فوتبال به آنها تذکر و اخطار داده شده است.

زمان ارسال مدارک باشگاه‌ها به پایان رسیده و هم‌اکنون پرونده‌ها برای بررسی اجمالی و نداشتن نقص احتمالی در دپارتمان فدراسیون فوتبال قرار دارند و بناست امروز (چهارشنبه) به کمیته بدوی ارسال شوند. همچنین قرار است کمیته صدور مجوز حرفه‌ای روز شنبه وضعیت باشگاه‌ها را مورد بررسی نهایی قرار دهد.

کاظم اولیایی عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ فوتبال در گفت‌و‌گو با تسنیم این خبر را تائید کرد.

اولیایی: مشکل اصلی استقلال و پرسپولیس برای آسیا حقوقی است نه مالی/ استانداردسازی ورزشگاه‌ها «ظاهرسازی» بود

 

انتهای پیام/

 

R7878/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ایران سازمان لیگ لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران سازمان لیگ لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران سازمان لیگ لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، تهمتن عبداللهی گفت: تا کنون از تعداد ۴۵هزار و ۴۵۵ مجوز معتبر کاغذی در استان تعداد ۹هزار و ۷۷۶ مجوز به الکترونیکی تبدیل شده است.  
وی افزود:بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، صاحبان همه مجوز‌های قدیمی و کاغذی باید، مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند و کسب وکار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی بدون مجوز محسوب می‌شوند.
عبداللهی گفت:متقاضیان می‌توانند تا بیست و پنجم اردیبهشت ️از طریق گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوز‌ها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس