Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@07:59:47 GMT

اعلام برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۵۵۲۱

اعلام برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از تشکیل کمیته ایثارگران جهت برنامه ریزی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت : مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا در روز چهارم مهر ماه ساعت ۱۱ همزمان با سراسر استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس از خانواده شهدا برای حضور در مراسم غبار روبی دعوت می‌شود، گفت : در طول هفته دفاع مقدس سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا نیز در دستور کار قرار دارد.

این مسئول با تاکید بر همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و نیرو‌های نظامی و انتظامی، گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای سخنرانی پیام آوران ایثار قبل از خطبه‌های نماز جمعه در هفته دفاع مقدس انجام شده است.

او افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های فرهنگی و عزاداری به مناسبت تقارن ماه محرم و هفته دفاع مقدس در حسینیه‌های شاهد و مراکز فرهنگی شاهد استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عسگری از بازدید اقشار مختلف به ویژه دانشجویان و دانش آموزان از موزه شهدا واقع در گلزار شهدا خبر داد و گفت: همچنین در طول هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس و آثار هنری در تمام شهرستان‌های تابعه استان برپا خواهد شد.

این مسئول برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر، پخش وصیت‌نامه تعدادی از شهدای دفاع مقدس در صدا و سیما و انجام تبلیغات محیطی در سطح استان از دیگر برنامه ریزی‌های انجام شده است.

او همچنین از برپایی ایستگاه صلواتی در محل گلزار شهدا خبر داد و افزود: در یکی از حسینیه‌های مزین به نام شهدا با همکاری بنیاد شهید گردهمایی هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از برگزاری یادواره شهدای روستایی و عشایری با همکاری ادارات خبر داد و گفت: همچنین مزار شهدای روستایی و عشایر در نخستین روز از هفته دفاع مقدس گلباران خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه زنگ ایثار در روز یکم مهر ماه در سطح تمام مدارس استان کرمانشاه نواخته خواهد شد، گفت: برپایی نمایشگاه‌های عکس، برگزاری ورزش‌های بومی و محلی و همایش دوچرخه سواری و دومیدانی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، یک هزار و ۸۰۰ آزاده و ۲۱ هزار و ۵۰۰ جانباز و ایثارگر را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است .

 

 

انتهای پیام/د

مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنگ تحمیلی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت هفته سلامت با ۱۵ عنوان برنامه در سپاه قمربنی هاشم (ع)

به گزارش خبرنگار مهر، تورج اسماعیلی صبح یک شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکم تا هفتم اردیبهشت به عنوان هفته ملی سلامت نامگذاری شده و شعار امسال این هفته، اصلاح سبک زندگی برای پیشگیری از بیماری‌ها می‌باشد.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۵ عنوان برنامه برای گرامیداشت هفته ملی سلامت در تمام رده‌های سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر، آئین‌های تقدیر و تجلیل از فعالین عرصه سلامت، برپایی ایستگاه‌های سلامت ویژه کارکنان، بهره گیری از آموزه‌های دینی در خصوص بهداشت و تغذیه با حضور علما و روحانیون، ارتقای آگاهی کارکنان وظیفه در خصوص سلامت و راه اندازی دفتر مشاوره تغذیه از برنامه‌های این هفته است.

وی گفت: بازدید اعضای کمیسیون بهداشت از اماکن سپاه، سرکشی از بیماران صعب العلاج، پیاده روی کارکنان و انجام مسابقات فرهنگی ورزشی، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه توسط کارکنان بهداشت و درمان سپاه استان از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته ملی سلامت در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به شمار می‌روند.

کد خبر 6084045

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۹ عنوان برنامه در گرامیداشت روز «سنندج»
  • آغاز گرامیداشت هفته زمین پاک
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • اجرای ۱۹ عنوان برنامه در هفته گرامیداشت روز سنندج
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس
  • گرامیداشت هفته سلامت در سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری
  • گرامیداشت هفته سلامت با ۱۵ عنوان برنامه در سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ