Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون روابط عمومی سپاه نینوای استان گلستان گفت: بنا به درخواست‌های مردمی و براساس دستور دادستان بندرگز، سازمان اطلاعات سپاه نینوا عاملان ضرب و شتم بانوی آمر به معروف بندرگزی را دستگیر و آنها را به مراجع قضایی تحویل داده است. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا، سرگرد پاسدار علی خالقی اظهارداشت: شامگاه جمعه 15 شهریور بانوی آمر به معروف بندرگزی که به قصد شرکت در عزاداری از خیابان عبور می‌کرده در گوشه‌ای از خیابان با 2 خانم بدحجاب روبرو می‌شود که مشغول آرایش بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این بانوی آمر به معروف هم براساس تکلیف دینی خود، با لحنی آرام، دوستانه و صمیمی به آنها می‌گوید خیابان جای این‌کارها نیست و بهتر است این‌کار را در خانه انجام دهید.

معاون روابط عمومی سپاه نینوا گفت: یکی از آن خانم‌ها در پاسخ به وی حمله کرده و شروع به فحاشی با صدای بلند می‌کند که این بانوی آمر به معروف جهت حفظ آبروی خود محل را ترک می‌کند اما این خانم‌ها به دنبال وی رفته و در محل راه‌آهن بندرگز با وی درگیر شده و دوباره شروع به فحاشی با صدای بلند می‌کنند.

امام جمعه یزد: ‌احیای درست فریضه امر به معروف ‌جامعه را از مشکلات و سختی‌ها دور می‌کندمرکز مشاوره تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در اصفهان راه‌اندازی شدبرگزاری راهپیمایی نمازگزاران خراسان جنوبی در حمایت از امر به معروف و نهی از منکر

وی افزود: برادر یکی از این خانم‌ها نیز خود را با موتور به محل رسانده و بدون سوال و آگاهی از اصل موضوع، اقدام به فحاشی ناموسی و بسیار رکیک می‌کند.

معاون روابط عمومی سپاه نینوا اظهار داشت: ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود و بانوی آمر به معروف در مقابل  چشمان فرزند خردسالش و در انظار عمومی مورد ضرب و شتم شدید این آقا قرار می‌گیرد.

خالقی اظهار کرد: بنا به درخواست‌های مردمی و دستور دادستان بندرگز، سازمان اطلاعات سپاه نینوا وارد عمل شده و پس از شناسایی این افراد اقدام به دستگیری و تحویل آنها به مراجع قضایی می‌کند.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق سبب بهت و حیرت جهانیان شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گفت: عملیات وعده صادق سبب بهت و حیرت همه سیاستمداران و دولت‌های مختلف شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی صبح امروز در نشست با مسئولان اقشار بسیج ضمن تبریک عملیات غرور آفرین وعده صادق اظهارداشت: عملیات وعده صادق سبب بهت و حیرت همه سیاستمداران و دولت‌های مختلف شده است و قطعا در این مسیر شبهه افکنی‌هایی خواهد شد و ما باید برای مقابله با این شبهات آمادگی پاسخگویی را داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا اظهار کرد:  اخبار و فعالیت‌های اقشار بسیج باید منعکس شود چون ما در اقشار با حجم بالای فعالیت مواجه هستیم و این کارها باید دیده شود.

وی گفت: همیاری و هم‌فکری اقشار بسیج با مجموعه نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در حوزه های مختلف قابل تقدیر است امیدواریم با همکاری یکدیگر بتوانیم امور را به سرانجام برسانیم.

ایمانی اظهار داشت: در اقشار بسیج باید از نظرات و تجربیات یکدیگر استفاده کنیم و حوزه نمایندگی ولی فقیه در این خصوص اعلام آمادگی می کند تا به همه اقشار کمک کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا با اشاره به اینکه در اقشار بسیج فعالیتهای بسیار خوبی در حال انجام است، تصریح کرد: اخبار و فعالیت‌های اقشار باید منعکس شود چون ما در اقشار با حجم بالای فعالیت مواجه هستیم و این کارها باید دیده شود.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • قاتلان رپر معروف دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول
  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوان در باقرآباد دستگیر شدند
  • عاملان توزیع موادمخدر در اشنویه دستگیر شدند
  • عملیات وعده صادق سبب بهت و حیرت جهانیان شد
  • عاملان زورگیری در بزرگراه صدر دستگیر شدند
  • عاملان زورگیری و سرقت در اتوبان صدر دستگیر شدند