Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@13:14:47 GMT

علیپور و رضایت از صحبت با مدیرعامل جدید

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۵۵۹۸

علیپور و رضایت از صحبت با مدیرعامل جدید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس که عملکرد خوبی در این فصل نداشته و مورد انتقاد هواداران است،ظاهرا صحبت های خوب و سازنده ای با مدیرعامل جدید باشگاه یعنی محمدحسن انصاری فرد داشته است و می تواند علیپور را به روزهای خوبش برگرداند.

علیپور در این خصوص می گوید: صحبتم با انصاری فرد خیلی مثبت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل پرسپولیس کاملا فوتبالی است.

254 41

کد خبر 1298531

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی علیپور باشگاه پرسپولیس محرم جان بولتون عاشورا ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران عزاداری دونالد ترامپ کربلا امام حسین ع ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

 از حدود یک هفته قبل بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا از سوی رضا درویش مطرح شد و حالا خود اوسمار هم این مساله را تائید می‌کند.

سرمربی برزیلی در هفته‌های گذشته مدام درباره بازیکنانی فصل بعد و قراردادهایشان به این نکته اشاره می‌کرد که تکلیف خودش هم روشن نیست و خودش هم برای فصل بعد قرارداد ندارد، اما حالا امیدوارانه درباره ماندن در پرسپولیس به عنوان سرمربی صحبت می‌کند.

اوسمار درباره ماجرای تمدید قراردادش گفت: باشگاه دوست دارد من بمانم و من هم احساس خیلی خوبی در تیم به عنوان سرمربی دارم و از جو ورزشگاه و فوتبال ایران بسیار راضی ام، اما این اتفاق نیازمند طی شدن یک پروسه‌ای است که باید طی شود و من هم فعلا روی بازی‌های لیگ و جام حذفی تمرکز کرده‌ام امیدوارم در پایان همه چیز برای هر دو طرف خوب تمام شود.

سرمربی پرسپولیس همچنین گفت: ما پروسه صحبت کردن را شروع کرده‌ایم، اما فقط بحث تمدید قرارداد مطرح نیست و باید درباره بازیکنان هم صحبت کنیم، اما الان پروسه تغییر مالکیت باشگاه وجود دارد و این خیلی چیز‌ها را درگیر می‌کند.

در واقع به نظر می‌رسد اوسمار خواسته به این نکته اشاره کند که با تغییر مالکیت رخ داده شاید تغییراتی در راس مدیریت باشگاه پرسپولیس هم رخ دهد و این می‌تواند ماجرای تمدید قرارداد با این مربی را دچار سکته و توقف کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • رضا علیپور: برای میرزازاده خوشحالم
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • صحبت های رضا درویش درباره واگذاری پرسپولیس / فیلم
  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس