Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@20:01:01 GMT

استخدام ۶۰ هزار نفری کارکنان دهیاری‌ها تعیین تکلیف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۵۶۰۴

استخدام ۶۰ هزار نفری کارکنان دهیاری‌ها تعیین تکلیف شد

سخنگوی دولت از تعیین تکلیف ۶۰ هزار نفری کارکنان دهیاری‌ها و دهیاران خبر داد و گفت: نحوه استخدام این کارکنان تعیین تکلیف شده و اقدامات مناسب برای امنیت شغلی آنان صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا، «علی ربیعی» با اشاره به مصوبه امروز هیئت دولت گفت: در جلسه امروز آیین نامه استخدامی دهیاری‌های کشور  و همچنین امور مالی شوراهای اسلامی تصویب شد؛ این مصوبه دولت نزدیک به ۶۰ هزار نفر را شامل می شود؛ نحوه به کارگیری کارکنان دهیاری‌ها و دهیاران و نحوه استخدامی آنها تعیین تکلیف شد و بر این مبنا نسبت به امنیت شغلی آنها اقدامات مناسب صورت خواهد گرفت و جزئیات آن در سایت دولت منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دولت در خصوص مرگ (سحر. خ) یکی از هواداران باشگاه استقلال گفت: در این باره گزارش های تهیه و ابعاد موضوع بررسی خواهد شد؛ منتظر هستیم که گزارشی آماده و ابعاد موضوع بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: هیچ نسلی بدون قهرمان ذهنی زندگی نکرده و خوشبختانه «امام حسین» الگوی ذهنی و عملی تمام تاریخ ما در شرف، انسانیت، اخلاق و عدم ذلت پذیری بوده است، امروز آموزه‌های امام حسین(ع) چه در سیاست خارجی و چه در رفتار با مردم عزیز، پیش روی دولت تدبیر و امید است؛ از همه مردم برای حضور در عزاداری‌ها تشکر می کنیم.

ربیعی با بیان اینکه عاشورا همیشه عامل وحدت ملی ما  و عامل وحدت مسلمانان بوده است، از همه سخنرانان، وعاظ، عالمان که مصائب و مسائل عاشورا را تبیین کردند، تشکر کرد و گفت: از حادثه پیش آمده در شهر کربلا ابراز تاسف می‌کنیم و به خانواده‌هایی که عزیزان خود را در این حادثه از دست دادند، تسلیت می‌گوییم؛ هیچ ایرانی در این حادثه فوت نکرده و حال زخمی‌های ایرانی این حادثه خوب است.

سخنگوی دولت همچنین از حجاج ایرانی که با صلابت و معنویت اعمال حج را به جا آوردند و همچنین دست اندرکاران حج تشکر کرد و گفت: شرکت هواپیمایی «ایران ایر» کار عظیمی را انجام داد و عملیات نقل و انتقال ۸۸  هزار زائر را به تنهایی و بدون کمک هیچ شرکت خارجی انجام دادند که جای تقدیر و تشکر از سوی دولت دارد؛ از همه مردم عربستان و کارگزاران حج این کشور تشکر می کنیم.

ربیعی به جلسه اخیر سران سه قوه به میزبانی رئیس قوه قضاییه اشاره کرد و افزود: جلسه خوب و مفیدی برگزار و موضوعات مهم کشور در یک فضای صمیمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ در این جلسه  اوضاع اقتصادی کشور و برنامه های هماهنگی سه قوه برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور در جنگ اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ دولت هم بخشی از برنامه های خود و مواردی که نیاز به کمک داشت را مطرح کرد.

وی با بیان اینکه در جلسه سران سه قوه همچنین شرایط منطقه و شرایط بین المللی، وضعیت برجام و گام سوم بررسی شد، اظهارکرد: تاکید روسای سه قوه بر مبارزه با فساد از موضوعاتی بود که بیشتر وقت جلسه را به خود اختصاص داد، مبارزه علنی با فساد و ابعاد مختلف مبارزه با فساد و شفافیت در این زمینه بررسی شد.

به گفته سخنگوی دولت، تاکید بر دقت‌ لازم در مبارزه با فساد از قبیل اینکه مدیران شجاعانه در این رابطه تصمیم بگیرند و همکاری بیشتر بین دستگاه‌های نظارتی با مدیران و همچنین بحث‌های پیشگیرانه از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه سران سه قوه بود.

ربیعی با اشاره به گزارش وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: بنابر گزارش آقای حجتی، سال ۹۲،   برداشت پنبه به عنوان یک محصول استراتژیک ۳۰ هزار تن بوده که در سال  ۹۶، برداشت این محصول به  ۹۵ هزار تن رسیده است و در سال ۹۸ هم این رقم بیشتر خواهد شد.

وی اضافه کرد: امروز همچنین گزارشی از کرم ابریشم و پیله تر ارائه شد که بر مبنای آن میزان تولید از ۳۰۰ تن به یک هزار و۴۰۰ تن رسیده است در حالی که قبلا این محصول را وارد می کردیم.

سخنگوی دولت گفت: در محصول پنبه ۲۷ درصد افزایش سطح و ۱۲ درصد افزایش در واحد سطح یعنی بهره وری داشتیم و این به این معناست که در تولیدات به سمت مقرون به صرف شدن تولیدات کشاورزی پیش می‌رویم.

ربیعی خاطرنشان کرد: با برنامه‌هایی که در بحث اشتغال روستایی مطرح است امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک مهاجرت معکوس را برای روستاها تجربه کنیم.

وی همچنین درباره بازداشت فرزند یکی از وزیران سابق هم گفت: ارتباط ایشان با دارو در همین حوزه است که بدهکار حوزه است، بیشتر از این اطلاعاتی ندارم و امیدوارم مقامات قضایی توضیح بیشتری بدهند و اگر اطلاعات بیشتری به دست آوردند، ارائه می‌ کنند.

سخنگوی دولت با تاکید بر اهتمام ارکان نظام بر مبارزه با فساد اظهارکرد: همه بر مبارزه با فساد تاکید دارند؛ حرفی که رئیس جمهور محترم مدتی قبل درباره مبارزه با فساد گفتند بحث علمی بود.

ربیعی با بیان اینکه گام اول مبارزه با فساد از بین بردن زمینه های آن است، تفاوت قیمت‌ها، یارانه ها، وام های بانکی را زمینه‌هایی عنوان کرد که می‌توانند عامل فساد باشند.

دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهوری همچنین فروش زمین، مزایده، مناقصه، مجوزها و اختیارات را هم گلوگاه های فساد عنوان کرد و افزود: زمینه ها و گلوگاه ها دو موردی است که از زمان آقای دکتر طیب نیا در دولت یازدهم دولت بر آن تمرکز داشته است و امروز قوانین و قواعدی که در حقیقت زمینه‌های ساختاری فساد است که هر روز محدودتر می‌شود.

کد خبر 389079

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علی ربیعی دولت استخدام شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ حلقه چاه بدون پروانه در مازندران تعیین تکلیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موسوی ظهر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از تعیین تکلیف یک‌هزار و ۵۴۴ چاه بدون پروانه پیش از سال ۱۳۸۵ و قریب به ۵۲۲۷ حلقه چاه حریمی کم عمق در استان طی سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: پارسال با تلاش همکاران ما در واحد حفاظت و بهره‌برداری منابع آب زیرزمینی، ۲ هزار و ۷۶۷ چاه کشاورزی در استان برق‌دار شدند و ۲۰۵ چاه غیرمجاز نیز مسدود شد.
وی با بیان این‌که کاهش برداشت آب از منابع زیرزمینی و ساماندهی بهره‌برداری از چاه‌ها یکی از اولویت‌های مهم شرکت آب منطقه‌ای مازندران است اظهار کرد: به منظور بهره‌برداری مناسب و ضابطه‌مند از چاه‌های کشاورزی در استان طی سال گذشته اقدامات متعددی توسط همکاران ما در مدیریت منابع آب شهرستان‌ها انجام شد که نصب ۱۶۲ کنتور حجمی یکی از این اقدامات است.

وی افزود: در سال گذشته یک‌هزار و ۲۳۷ مورد اصلاح پروانه چاه‌ها و همچنین ۱۱ هزار و ۶۴۹ مورد صدور مجوز سامانه «ساماب» به منظور انجام اقداماتی مانند تغییر نام، حفر، لایروبی، تغییر مکان و کف‌شکنی توسط شرکت آب منطقه‌ای مازندران انجام شد. ۱۹۱ چاه دارای مجوز حفر نیز پارسال در مازندران تعیین تکلیف شد.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران با تاکید بر لزوم رعایت الزامات بهره‌برداری ضابطه‌مند و بهینه کشاورزان از چاه‌ها خاطرنشان کرد: صدور مجوز برای چاه‌ها به منزله برداشت آب به هر میزان دلخواه نیست و قطعاً تدابیر و ضوابطی در این زمینه لحاظ شده است. به همین منظور نیز پارسال به استناد آمارهای ثبت شده با ۹۴ مشترک چاه مجاز برقدار بدمصرف و پرمصرف برخورد قانونی انجام شد.

موسوی افزود: در همین زمینه طی سال گذشته جلوگیری از اضافه برداشت در ۲۳۹ چاه صورت گرفت که به پیشگیری از برداشت ۷۰۰ هزار متر مکعب آب از منابع آبی زیرزمینی استان شد. ۴۲ مورد پیشگیری از حفاری غیرمجاز هم در استان داشتیم.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت دشت هراز در تولید برنج کشور یکی از اولویت‌های ما تعیین تکلیف پرونده‌های مربوط به متقاضیان برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی واقع در حوضه آبریز هراز بود که اسفند پارسال به منظور رفع مشکل کشاورزان منطقه پیش از آغاز فصل کشت به صورت ویژه این موضوع در دستور کار قرار گرفت و بیش از یک‌هزار پرونده طی کمتر از ۲ هفته با لحاظ ضوابط قانونی تعیین تکلیف شد

کد خبر 6081879

دیگر خبرها

  • ۴ درصد باقیمانده کالا‌های متروکه در بنادر بوشهر تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • (ویدئو) رئیس آژانس مبارزه با فساد به اتهام فساد بازداشت شد
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • ۱۵۰۰ حلقه چاه بدون پروانه در مازندران تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان قم