Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس راه استان از وقوع حادثه در محور "ایلام -مهران" به علت تخطی از سرعت مطمئنه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "رضا همتی زاده" با اعلام این خبر اظهار داشت: بامداد امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه در محور "ایلام -مهران"، مأموران انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با حضور ماموران انتظامی و کارشناسان پلیس راه مشخص شد، یک دستگاه  خودرو پژو 206 به علت تخطی از سرعت مطمئنه از جاده خارج و یک نفر کشته و 2 نفر زخمی شدند.
رئیس پلیس راه ایلام  یادآور شد: علت تامه این تصادف توسط کارشناسان پلیس راه، برخورد به شیء و خروج از جاده به علت تخطی از سرعت مطمئنه گزارش شده است.
وی با بیان اینکه با پیگیری های انجام شده مشخص شد این خودرو متعلق به استان قم بوده که سرنشینان آن قصد سفر به عتبات عالیات از طریق پایانه مرزی مهران داشته اند، افزود: از مسافرانی که قصد تشرف به عتبات عالیات دارند، خواهشمندیم با توجه به عدم آشنایی به جاده در محورهای مواصلاتی استان ایلام با سرعت مطمئنه حرکت کرده و با توجه به تابلوهای راهنمایی و توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیسی رانندگی کرده و از انجام هرگونه حرکات حادثه ساز خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حادثه تخطی سرعت مطمئنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارنظر مهران رجبی درباره فرهنگ و اقتصاد

مهران رجبی درباره شعار امسال (جهش تولید با مشارکت مردم) و تاثیرات آن در حوزه فرهنگ و هنر اظهار داشت: در بعد فرهنگی، معتقدم امسال سال شکوفاتری نسبت به گذشته خواهیم داشت و این را در همه ابعاد و عرصه‌های فرهنگی شاهد خواهیم بود، امسال با توجه به شعاری که از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین و نام‌گذاری شد، سال شکوفایی فرهنگ و هنر است.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: فرهنگ در تمامی کشور‌ها اساس و زیربنای توسعه است و در کشور ما هم تا زمانی که فرهنگ چیزی جا نیفتد، شاهد اتفاق مطلوبی نخواهیم بود؛ فرهنگ است که مسیر را برای ارتقا در همه حوزه‌ها فراهم می‌کند و بدون فرهنگ هیچ چیزی در جامعه پدیدار نمی‌شود.

فرهنگ و اقتصاد باید مردم‌پایه باشد

رجبی گفت: کشوری که می‌خواهد رشد اقتصاد داشته باشد اقتصاد و تجارتش نباید دولت‌محور باشد، چون اقتصاد‌های دولت‌محور شکست خورده‌اند.

بازیگر سینما و تلویزیون درباره ارتباط «فرهنگ و اقتصاد» و «اقتصاد فرهنگ و هنر» تصریح کرد: همه چیز در ارتباط با هم است. ما کشور‌های بسیاری دیدیم که اقتصادی دولت‌محور داشتند؛ خیلی از این کشور‌ها که از آن‌ها در قالب کشور‌های کمونیستی در شرق اروپا یاد می‌کنیم همگی شکست خورده همین نوع اقتصاد هستند. در این میان حوزه فرهنگ هم در کنار دیگر حوزه‌ها تا زمانی که اقتصاد دولت‌محور داشته باشیم ترقی نخواهد کرد.

این پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: فرهنگ و اقتصاد باید بر مردم‌پایه باشد و دولت و دستگاه نظارتی باید نظارت تام داشته باشد، اما دخالت تام در امور اقتصادی نباید صورت بگیرد، زیرا منجر به جابه‌جایی و رانت و موارد دیگر، چون اختلاس می‌شود.

دیگر خبرها

  • انحراف اتوبوس از جاده در کرمان ۳۵ حادثه‌دیده برجای گذاشت
  • اظهارنظر مهران رجبی درباره فرهنگ و اقتصاد
  • خریداری ۱۰۰ تن دانه‌ روغنی از کشاورزان مهرانی
  • خریداری ۱۰۰ تن دانه‌های روغنی از کشاورزان مهرانی
  • لغزندگی برخی جاده‌های خراسان جنوبی
  • تکمیل طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب مهران
  • طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب مهران با ۱۵۰۰ میلیارد ریال تکمیل می‌شود
  • تردد بی‌سابقه بیش از ۷ میلیون زائر از مرز مهران
  • احداث ۲۳ هزار متر سایبان در مرز مهران
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های پلدختر رفع شد