Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر کوهدشت از تکذیب لغو حکم سرپرست شهرداری این شهر خبر داد و گفت: همزمان با این حکم شهردار جدید را نیز معرفی کرده‌ایم. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

رضا میرزایی اصل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: مطالبی که در فضای مجازی این شهر مبتنی بر لغو حکم سرپرست شهرداری کوهدشت عنوان می‌شود، صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ایرج فریادی هم‌اکنون سرپرست شهرداری کوهدشت است، افزود: همزمان با حکم سرپرستی شهرداری این شهر موسی طولابی را نیز به‌عنوان شهردار جدید به فرمانداری معرفی کرده‌ایم و باید سیر مراحل قانونی آن طی شود.

استیضاح شهردار کوهدشت پشت درهای بسته؛ سرپرست جدید انتخاب شدواکنش شهردار کوهدشت به برکناری‌اش؛ هیچ زدوبندی ‌نداشته‌امرئیس شورای شهر اصفهان: با پدیده‌ معلق بودن کارها در شهرداری مواجه هستیم

رئیس شورای شهر کوهدشت هم‌چنین اظهارات امروز شهردار سابق این شهر در رابطه با دلایل برکناری‌اش را رد و عنوان کرد: به‌زودی در بیانیه‌ای واکنش خود را نسبت به این سخنان به‌صورت مستند اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست صمیمانه رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر ، مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران ، فرمانده بسیج شهرداری تهران و سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با خانواده‌ شهدای تاکسیران برگزار شد.

در این نشست که به منظور پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت مقام شامخ شهدا و خانواده‌هایشان با حضور نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر، غلامعباس کیانی مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران، محمدمهدی حسن‌زاده فرمانده سازمان بسیج شهرداری و شادی مالکی سرپرست سازمان تاكسيراني شهر تهران برگزار شد ، مسائل مختلفی از سوی خانواده معظم شهدا مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

نرگس معدنی پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در این نشست گفت: خانواده شهدا، عزیزان ما و شهدا افتخار ما هستند. هدفگذاری ما در شورای اسلامی ششم، نامگذاری معابر به نام شهداست و شهدای تاکسیران عزیزان ما هستند و در اسرع وقت این کار انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: نوسازی ناوگان تاکسیرانی و برقی‌سازی آن از اولویت‌های سازمان، شهرداری و شوراست و خوشحالیم پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت می‌گیرد و ۵۰ درصد کمک دولتی برای برقی‌سازی حمل‌ونقل اتفاق مهمی در این دوران است.

وی افزود: ۲۹ خانواده شهید در تاکسیرانی فرصتی مغتنم برای الگوسازی و استفاده از سبک‌زندگی برای آیندگان است و امیدواریم با قدرت به این کار ادامه دهیم.

در ادامه این نشست ، غلامعباس کیانی مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران با یادآوری خاطرات هشت سال دفاع مقدس گفت: ما تاریخ بزرگی پشت‌سر گذاشتیم و از روزی که انقلاب شد، ما هر روز شاهد پدیده‌های جدیدی بودیم که هر کشوری را به چالش می‌کشید اما این کشتی در این سال‌ها به سلامت از بحران‌ها و طوفان‌ها گذشت و این برای همه ما درس بزرگی است تا این فرهنگ را به‌درستی نشان دهیم و فرهنگ ایثار، مقاومت و از خود گذشتگی شهدا را الگو کنیم چون اگر آن‌ها نبودند ایرانی هم وجود نداشت.

کیانی تکریم خانواده های معظم شهدا را جزو وظیفه ذاتی سازمان‌ها دانست و گفت:  شنیدن خاطرات و آگاهی از افکار و همچنین آشنایی با اعتقادات شهدا ، چراغ راهی برای انتخاب مسیر صحیح در جهت اعتلای ایران اسلامی است.

وی با اشاره به حضور یک بانو در سازمان تاکسیرانی گفت: حقیقتا فکر نمی‌کردم در این سازمان یک خانم بتواند موفق باشد ولی فعالیت های سازمان چشمگیر بوده و باعث افتخار این کشور است که بانوان به این سطح از توانمندی رسیدند.

همچنین محمدمهدی حسن‌زاده مسئول سازمان بسیج شهرداری با اشاره به «وعده صادق» و پهبادهای ایران اسلامی گفت: این اتفاقات نشان می‌دهد باید لحظه به لحظه آماده باشیم. از ۱۷۵ شهید شهرداری، ۲۹ خانواده شهید در سازمان تاکسیرانی داریم و ان‌شاءالله همه ما در رکاب امام زمان (عج) به خدمت ادامه دهیم و همه ما به درجه رفیع شهادت برسیم.

در بخش دیگری از این نشست شادی مالکی ، سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت:باعث افتخار بنده است که در خدمت زحمتکشان تاکسیرانی شهر تهران هستم و مفتخریم ۲۹ خانواده شهید گرانقدر هم در این مجموعه حضور دارند و شهید سیدمهدی جلادتی آخرین شهید از خانواده بزرگ تاکسیرانی پایتخت است.

وی در ادامه با اشاره به گذر مدیریت سازمان تاکسیرانی از سنتی به مدرن گفت: باتوجه به فرسودگی نیمی از ناوگان تاکسیرانی تهران ، نیاز به نوسازی بیش از پیش احساس می‌شود. در همین راستا شهرداری تهران و دولت با رویکرد برقی‌سازی ناوگان تصمیم گرفت تا شاهد ورود ۶۰ هزار تاکسی و ون برقی به پایتخت باشیم تا تهران پیشگام برای سایر کلانشرها باشد.

وی افزود: همچنین خدمات درمانی مناسب، خدمات رفاهی، خدمات تعمیرگاهی، کمک به بیماران صعب‌العلاج و نظارت هوشمند بر حمل‌ونقل از دیگر رویکردهای این سازمان است.

مالکی در پایان خاطرنشان کرد: نامگذاری بوستان‌ها، معابر و پایانه‌های تاکسیرانی به نام شهدای تاکسیران از جمله درخواست‌های ما از شورای شهر تهران است که در حال پیگیری این موارد هستیم. در پایان این نشست نیز از خانواده معظم شهدای تاکسیران تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند