Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@04:19:44 GMT

دستگیری زوج سارق خودروهای شرق تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۵۷۴۸

دستگیری زوج سارق خودروهای شرق تهران

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ منصور حشمتیان رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس گفت: ساعت ۴ عصر هفدهم شهریور ماه امسال ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس هنگام گشت زنی در خیابان ۲۲ بهمن متوجه رفتار مشکوک زن و مردی شدند که با یک دستگاه خودرو سواری پراید به آهستگی از کنار خودرو‌های پارک شده در کنار خیابان عبور می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: ماموران برای بررسی موضوع پلاک انتظامی خودرو را استعلام که در پاسخ استعلام گرفته شده، مشخص شد که خودرو سرقتی است و سابقه ثبت سرقت دارد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: بلافاصله ماموران برای دستگیری این زوج سارق اقدام و موفق شدند در یک عملیات ضربتی پس از مدتی تعقیب و گریز هر ۲ متهم را دستگیر و خودروشان را مورد بررسی قرار دهند.

کلانتر محله جوادیه تهرانپارس افزود: در بازرسی از خودرو تعداد لوازم داخلی خودرو کشف و هر ۲ متهم به سرقت اموال سرقتی با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سرهنگ حشمتیان با اشاره به انتقال متهمان به کلانتری و انجام تحقیقات مقدماتی، گفت: هر ۲ متهم به ۵ فقره سرقت اعتراف و اظهار داشتند: اموال سرقتی را به مالخری در خیابان وفادار پس از سرقت فروخته اند.

بیشتر بخوانید: دستگیری سارقان پرسه زن شهرک ولیعصر

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس، اعلام کرد: در عملیات دیگری مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و ماموران تاکنون تعدادی از مال باختگان را شناسایی کردند.

او در پایان خاطر نشان کرد: تحقیق از متهمان برای شناسایی سایر جرائم ادامه دارد.

انتهای پیام/

زوج سارق خودروهای تهرانپارس به دام افتادند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار جنایی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه

  سرهنگ "علی میر " فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه در توضیح جزییات خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی از وجود ۲ دستگاه خودروی سرقتی در یکی از محلات شهرستان، مطلع بلافاصله به محل اعزام میگردند.

 وی افزود: با بررسی به عمل آمده یک خودرو سورای تویوتا شماره موتور و شاسی توسط سارق یا سارقین مخدوش گردیده بود ضمنا سارق خودروی سواری پژو نیز در این راستا با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و خودرو‌ها تحویل مالباختگان گردید.


  
  

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد