Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری اظهار داشت: به‌حمدالله از برکت امام حسین (ع) و آقا ابالفضل (ع) از اول ماه محرم تا به امروز هیچ گونه مشکل امنیتی، انضباطی و انتظامی به وجود نیامده و امنیت کامل در تمامی مرزها و درون شهرهای کشور برقرار است.

وی با بیان اینکه عزاداری‌های خالصانه مردم در این ایام با امنیت کامل پلیس انجام شده است، گفت: به عزاداران و مردم عزیز توصیه می‌کنم همچنان به همکاری خود با نیروهای انتظامی که خادمان و نوکران آقا ابا عبدالله الحسین(ع) هستند، ادامه دهند و در عزاداری‌های خود ما را از دعای خیر خود فراموش نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی از تمهیدات ویژه پلیس برای امنیت مسافرت‌های جاده‌ای در روزهای پایانی شهریورماه خبر داد و گفت: همکاران من در تمامی راه‌های درون و برون شهری آماده خدمت‌رسانی به مردم عزیز هستند؛ همچنین به شهروندان توصیه می‌کنم با دقت و حوصله رانندگی کرده و از رانندگی کردن باحالت خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند تا ان شاءالله اتفاق ناگواری برای آنها و سرنشینانشان به وجود نیاید.

وی درباره تمهیدات ناجا برای اربعین حسینی (ع)، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته شرایط برای سفر زائران اربعین با کیفیت مطلوب‌تری نسبت به سال‌های گذشته فراهم شده و نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‌های مربوطه از آمادگی لازم برای خدمت‌رسانی به زائران برخوردار است.

سردار اشتری بیان کرد: از زائران عزیز می‌خواهیم با همکارانم در پایانه‌های مرزی نهایت همکاری را داشته باشند و از سفر کردن بدون گذرنامه خودداری کرده و حتماً به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس توجه لازم داشته باشند.

وی گفت: امیدوارم با تمهیداتی که پیش بینی شده زائران اربعین به خوبی  از مرزهایی که مشخص شده عبور کرده و در سلامت و امنیت کامل نیز به موطن خود بازگردند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل خوبی با مجموعه انتظامی درخصوص موضوع حجاب وجود دارد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام گفت: مجموعه انتظامی ضابط و بازوی اجرایی مقام قضائی است و تعامل خوبی در این رابطه وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالوهاب بخشنده امروز- دوشنبه بیست و هفتم فروردین‌- در جلسه هم‌اندیشی دستگاه قضاء و نیروی انتظامی استان، اظهار کرد: دستگاه قضائی و نیروی انتظامی ملزوم یکدیگر هستند و اقدامات صورت گرفته حاصل زحمات هر دو مجموعه است.

وی افزود: مجموعه انتظامی به عنوان ضابط و بازوی اجرایی مقام قضائی است که تعامل بسیار خوبی در این رابطه وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تصریح کرد: وظیفه ذاتی فراجا حفظ نظم و امنیت و دیگری ضابط بودن یعنی نیروی آموزش دیده تحت فرمان مقام قضائی بودن است.

بخشنده ادامه داد: در جرایم مشهود پلیس می‌تواند بدون اجازه مقام قضائی ورود کند که از جمله این جرایم کشف حجاب است که باید امر به معروف و نهی از منکر در اولویت قرار بگیرد و دادستانی استان در این زمینه به طور کامل از پلیس حمایت می‌کند.

سردار سلمانی، فرمانده انتظامی استان ایلام نیز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص حجاب گفت: حجاب یک موضوع شرعی و سیاسی است و هدف دشمن کشف حجاب نیست بلکه برگشت کشور ایران به دوره طاغوت است بنابراین مسئولان باید به وظیفه خود در زمینه حجاب عمل کنند تا با هنجارشکنان به طور قاطع برخورد شود.

وی افزود: مردم استان مردمی متدین و ولایتمدار هستند و موازین شرعی و اسلامی را رعایت می‌کنند، مکان‌هایی از سطح شهر که بعضاً بدحجابی وجود دارد شناسایی شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: پلیس فتا حوزه فضای مجازی را رصد می‌کند و به صورت قانونی پیگیری می‌کنیم و از حمایت دستگاه قضائی از پلیس قدردانی می‌کنیم.

علی‌محمدی، رئیس کل دادگستری ایلام با اشاره به حمایت از طرح پلیس در برخورد با هنجارشکنان عرصه حجاب و عفاف در جامعه، تصریح کرد: کسب رتبه اول کشوری توسط دادسرا و اجرای احکام کیفری دادگستری استان در عصه و کاهش جرم حاصل تلاش جهادی قضات و کارمندان و همراهی و همکاری ضابطین خاص و عام است.

وی افزود: در سال جاری نیز ارتقا فرهنگ صلح و سازش در اختلافات و درگیری‌ها، کاهش حوادث رانندگی و مقابله قاطع با سرقت باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

کد خبر 744863

دیگر خبرها

  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه
  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • تعامل خوبی با مجموعه انتظامی درخصوص موضوع حجاب وجود دارد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام