Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@18:50:38 GMT

آئودی خودروی مفهومی آفرودی مجهز به پهپاد عرضه کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۵۸۵۹

آئودی خودروی مفهومی آفرودی مجهز به پهپاد عرضه کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، این خودرو که AI:Trail نام دارد، چهارمین خودروی مفهومی تولید آئودی در ماه های اخیر بعد از رونمایی از AI:Con،  AI:Me و AI:Race است.

از جمله ویژگی های این خودرو می توان به چرخ های ۲۲ اینچی، باتری قدرتمند که با یک بار شارژ برای پیمودن ۴۰۰ تا ۵۰۰ کیلومتر کافی خواهد بود، شیشه های جلوی عریض، فراگیر و بسیار مستحکم و امکان انتقال نیرو به چهار چرخ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این خودرو از هوشمندی کافی برای مسیریابی خودکار نیز برخوردار بوده و می تواند بعد از مشخص شدن یک موقعیت جغرافیایی بدون نیاز به دخالت راننده خود را به آن محل برساند. برای تسهیل مسیریابی در مناطق دورافتاده، خودروی یادشده از پنج پهپاد مثلثی شکل مجهز به چراغ های ال ای دی و دارای توانایی ارتباطی با خودرو استفاده می کند.

این پهپادها از روی سقف خودرو به پرواز درآمده و ضمن انتقال اطلاعات مسیر پیش رو، نور بیشتری را در شب تامین می کنند. مصرف کم انرژی و وزن کم از جمله دیگر مزیت های این پهپادهاست که با فناوری وای – فای سازگاری دارند.

خودروی یادشده دارای چهار موتور برقی با خروجی ۳۲۰ کیلووات ساعت بوده و حداکثر میزان گشتاور به هزار نیوتون متر می رسد. از همین رو خودروی یادشده می تواند به راحتی از شیب های تند و مسیرهای ناهموار عبور کند.

کد خبر 4715864

منبع: مهر

کلیدواژه: خودروی برقی شرکت آئودی پهپاد نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری فضایی فناوری نانو امنیت اطلاعات موبایل شرکت دانش بنیان گوگل تحقیقات علمی هوشمندسازی ماهواره فناوری 5G محمد جواد آذری جهرمی هوش مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه خودرو پکن

تیگو ۹ کانسپت طراحی خانواده تیگو را با شکل کلی پایدار و مجلل به ارث برده است. جلوپنجره الماسی، رینگ‌های بزرگ و چراغ‌های عقب از نوع متصل، حس طراحی آن را برجسته می‌کند. فضای داخلی خودرو با مقدار زیادی چرم و مواد بافت چوبی پیچیده شده که با صفحه نمایش مرکزی بزرگ هماهنگ شده و حسی سرشار از تکنولوژی و تجمل را منتقل می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، تیگو ۹ مجهز به نسل جدید پیشرانه سوپر هیبریدی Q-POWER چری است که از مزایای قدرتمند بودن، مصرف سوخت پایین و شارژ سریع برخوردار است. مصرف سوخت آن تنها ۵.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و برد جامع آن به بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر می‌رسد. باتری این خودرو می‌تواند در ۲۰ دقیقه از ۳۰ تا ۸۰ درصد شارژ شود و این اولین بار است که حداکثر توان ۶.۶ کیلووات تخلیه خارجی را در خود جای داده که استفاده از خودرو در فضای باز را بسیار راحت می‌کند. تیگو ۹ مجهز به رانندگی خودکار سطح L ۲.۵، با ۱۹ عملکرد ADAS مانند APA، LKA و DOW است. در عین حال، تیگو ۹ با استاندارد ایمنی پنج ستاره مطابقت دارد، بیش از ۸۵٪ خودرو از فولادی با مقاومت بالا استفاده می‌کند که استاندارد‌های ایمنی پنج ستاره جهانی مانند C-NCAP، ANCAP و EUCAP را پاس می‌کند.

تیگو ۹ یک شاسی بلند پرچمدار است که تجملات، هوشمندی و ایمنی را با یکدیگر ادغام می‌کند و برای افراد حرفه‌ای که کیفیت زندگی عالی را دنبال می‌کنند، با دقت ساخته شده است. این خودرو از روشی زیباتر، مجلل، هوشمندتر و دوستدار محیط زیست برای سفر حمایت می‌کند و هر سفری را به تصعید زندگی با کیفیت تبدیل می‌کند. تیگو ۹ با ویژگی‌های فنی، لوکس و تجاری خود نیاز‌های سفر را کاملاً برآورده می‌کند و به سرنشینان اجازه می‌دهد تا از سفر با کیفیت، حتی در زندگی کاری پرمشغله خود لذت ببرند.

در آینده، تیگو ۹ به‌روزرسانی و ارتقای محصول را ادامه خواهد داد و کیفیت بالاتر و تجربه سفر بهتری را برای مشتریان بیشتری در سراسر جهان به ارمغان می‌آورد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه خودرو پکن
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • گوشی ریلمی Narzo 70 5G چه مشخصاتی دارد؟