Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل توپوگرافی کوهستانی، هزینه راهسازی در این استان چند برابر دیگر استانهاست.

به گزارش ایسنا، حسین کلانتری چهارشنبه، ۲۰ شهریور ماه در نشست شورای ترافیک استان، افزود: توپوگرافی استان به نحوی است که با هزینه یک کیلومتر راهسازی در استان می توان ۴ کیلومتر راهسازی در برخی استان های همسایه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعداد بالای فوتی‌های عابرین پیاده در استان، اظهار کرد: پل‌ها، نقاط توقف و مسیرها باید با نگاه کارشناسی شده بررسی و اقدامات لازم در این محور اجرایی شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: باید رشد عملکرد دستگاه ها از نظر کمیت نیز شکل بگیرد و بررسی ها در این بخش را خواهیم داشت.

کلانتری با اشاره به اهمیت فرهنگ ترافیک، تصریح کرد: برنامه های آموزشی و فرهنگ ترافیک صداو سیما باید به نزدیک ترین زمان به برنامه های پر بیننده برسد.

وی با اشاره به توسعه زیرساختی درون شهری در استان ادامه داد: راه اندازی چراغ عابر پیاده، ارتقای روشنایی و اصلاح سرعت گیرهای غیراستاندارد در سطح استان مورد تاکید است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اصلاح نقاط حادثه خیز، عنوان کرد: همچنین با توجه به نزدیکی فصل بارش ها، توجه جدی به محور یاسوج به سپیدان ضروری است.

کلانتری خواستار توجه مناسب به کمربندی یاسوج شد و بیان کرد: مشکلات موجود در این محور نیز باید با نگاه کارشناسی شده دستگاه ها و همکاری همه جانبه رفع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهسازي استاندار کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری همدان ماهانه ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه دارد

شهردار همدان با بیان اینکه شهرداری ماهانه ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه دارد، گفت: حدود ۱۵پروژه را برای شهر تعریف کردیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سید مسعود حسینی در آیین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی دو پروژه گردشگری و سرمایه‌گذاری در شهرداری منطقه چهار همدان، اظهار داشت: امروز آغاز اجرای دو پروژه‌ مهم را داریم که آغازگر تحقق شعارها است.

وی با بیان اینکه در ابتدای دوره مدیریت شهری و سیاست‌گذاری شورای شهر، یکی از اصلی‌ترین موضوعات فاصله گرفتن از خام‌فروشی و فروش قطعات زمینی بوده که قبلا وجود داشته و توجه به ارزش افزوده به عنوان حلقه مفقوده‌ در حوزه سرمایه‌گذاری، رویکرد شهرداری و شورای شهر بوده است.

حسینی عنوان کرد: حوزه مدیریت شهری اگر امروز به حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری رسیده در راستای اهمیت موضوع بوده و احساس می‌کنیم قدم‌های خوبی در این زمینه برداشته شده، اما تا مقصد فاصله بسیاری وجود دارد.

شهردار همدان اعلام کرد: در حال حاضر 15 میلیارد تومان ارزش افزوده شهرداری است، اما ماهانه 150 میلیارد تومان باید هزینه کرد و شهر را بدون پروژه‌های عمرانی نگه داشت که این مسئله نشان می‌دهد همکاران ما در شهرداری زحمات زیادی باید بکشند تا شهر را اداره کنند.

حسینی با بیان اینکه در ابتدا مدیریت منابع و مصارف هزینه در شهرداری پیگیری می‌شود تصریح کرد: زیرساخت‌های اقتصادی و مالی شهرداری درست شده و وقتی موضوع خزانه‌داری را ایجاد کردیم، قدم‌های درستی در این راستا برداشته شد.

وی با اشاره به اینکه توجه به سرمایه‌گذاری به عنوان اصلی‌ترین رویکرد در حوزه تامین منابع مالی برای شهرداری و شورای شهر حائز اهمیت است، گفت: امروز که حدود 60 درصد هزینه‌های عمرانی و 40 درصد هزینه‌های جاری شهرداری را داریم که در چند سال آینده این ارقام برعکس خواهد شد و میزان پروژه‌های عمرانی و مبلغ آن کم خواهد بود که باید برای رسیدن به این هدف به موضوع سرمایه‌گذاری توجه کرد.

شهردار همدان با اشاره به اینکه ابتدا باید ذهن مسئولان سرمایه‌پذیر باشد، عنوان کرد: امروز پروژه‌های شهرداری منطقه چهار آغاز موضوع سرمایه‌گذاری است و امسال خبرهای خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری در شهرداری خواهیم داشت که می‌توان گفت در مناطق دو و چهار تعداد زیادی از زمین‌ها را به فراخوان می‌گذاریم.

حسینی اعلام کرد: در حال حاضر پارک آبی همدان به سرمایه‌گذاری گذاشته شده و فراخوان شرکت در سرمایه‌گذاری این پروژه انجام شده که امیدوارم استقبال خوبی از آن شود و سرمایه‌گذار ورود کند، ضمن اینکه در حوزه‌های مختلف ساختمانی شاهد فراخوان‌ سرمایه‌گذاری خواهیم بود.

حسینی با اشاره به اینکه چیزی حدود 15 پروژه را برای شهر تعریف کردیم، افزود: این پروژه‌ها در سال‌های آینده حدود 25 هزار میلیارد تومان برای شهر آورده دارند که امیدواریم رسانه‌ها در این حوزه مسئولان را یاری کنند و مردم نیز مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم موضوع گردشگری و سرمایه‌گذاری را با هم پیش ببریم، ابراز کرد: در حوزه گردشگری شاید پروژه‌های موجود بالغ بر 300 میلیارد تومان است.

سعی کردیم شهرداری دارایی‌های خود را خام‌فروشی نکند

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این مراسم، اظهار داشت: اتفاق مهمی که در شورای شهر دوره ششم می‌افتد، این است که شهرداری دارایی‌های خود را خام‌فروشی نکند، بلکه به آنها ارزش افزوده ایجاد کند و این ارزش افزوده در جهت توسعه متوازن شهر همدان به‌کارگیری شود.

محمود مسگریان گفت: باید تا جایی که می‌توانیم خدمت به مردم را مورد توجه قرار دهیم، همانطور که مقام معظم در بیانات خود ابتدای سال اشاره داشتند که وحدت و یکپارچگی حفظ شود به این مهم باید توجه داشت.

وی با اشاره به اینکه در سایه وحدت پروژه‌ الماس غرب ایجاد شد که در نوع خود بی‌نظیر بود، گفت: این مهم در سایه وحدت، حمایت و پشتیبانی مسئولان مربوطه ایجاد شد که اگر حمایت‌ها همچنان از مدیریت شهری ادامه‌دار باشد، قطعا می‌توانیم خدمات بهتر و بیشتری را به مردم ارائه دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: در حال حاضر منازلی در همدان در مرکز شهر وجود دارد که مالکین آنها سال‌ها منتظرند شهرداری آنها را تملک کند، این املاک در دست وراث افتاده و شهرداری نیز توان تملک آنها را ندارد، چرا که هزینه بالایی می‌خواهد.

مسگریان با تاکید بر اینکه باید برای شهرداری تولید سرمایه کرد تا این سازمان بتواند مشکلات را حل کند افزود: روز گذشته مراجعاتی از مردمی داشتیم که سال‌ها ملک آنها تملک نشده است و مستاصل شده‌اند و باید فکری برای آنها کرد، چرا که برای شهرداری که درآمدی از ارزش افزوده به آن معنا نسبت به شهرهای دیگر ندارد، چون صنعتی نیست، حل این موضوعات مشکل است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری همدان ماهانه ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه دارد
  • اولین اهدای عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری
  • ۸۰۵ زندانی جرائم غیر عمد در کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند
  • فاز توسعه کارخانه سیمان دشتروم در اولویت تیم اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • سلامت مردم قربانی هیچ توسعه ای در استان نخواهد شد
  • ‍ ۶۰۰ میلیارد ریال برای ایمن سازی جاده ارومیه سلماس هزینه شد
  • آبشار آبریز دشمن زیاری ، نوعروس آبشار‌های کهگیلویه وبویراحمد
  • امسال از سرمایه‌گذاران در کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌کنیم
  • سکونتگاه‌های کهگیلویه وبویراحمد تاریخ را بازگو می‌کند
  • سرمایه‌گذاران در کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌شوند