Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@18:56:25 GMT

دعوت از مستندسازان حوزه‌ی کارآفرینی

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۵۸۶۳

روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت طی اطلاعیه‌ای، از مستندسازان حوزه‌ی کارآفرینی و تولید دعوت کرد تا در بخش مسابقه «فیلم‌های مستند کارآفرینی» این رویداد شرکت کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، موضوع آثار مورد پذیرش این بخش، فیلم‎های مستند با موضوع کارآفرینی، کسب‌وکارهای بدیع، خرید و فروش اینترنتی، رونق تولید، شکوفایی اقتصاد ملی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

بخش ویژه‌ی «فیلم‌های مستند کارآفرینی» سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، با مشارکت «مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی» و «اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران» برگزار خواهد شد.

زمان و سال تولید آثار مستند ارسالی به این بخش "آزاد" بوده و در آیین اختتامیه، به 3 اثر برگزیده هیات داوران بدون قید زمان فیلم و سال تولید، جوایزی به این شرح اهدا خواهد شد:

جایزه اول: تندیس، لوح تقدیر و مبلغ صد و پنجاه میلیون ریال

جایزه دوم: تندیس، لوح تقدیر و مبلغ صد و بیست میلیون ریال

جایزه سوم: تندیس، لوح تقدیر و مبلغ صد میلیون ریال

متقاضیان محترم می‌بایست فرم شرکت در این بخش ویژه‌ی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت را تا 31 شهریورماه 98 روی وب‌سایت این جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir تکمیل نموده؛ عکس کارگردان و صحنه فیلم را آپلود کرده؛ از اطلاعات ثبت شده پرینت گرفته؛ به امضای تهیه‌کننده رسانده و همراه با نسخه فیلم، حداکثر تا دهم مهرماه به دبیرخانه جشنواره ارائه نمایند.

 سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» طی روزهای 18 تا 25 آذرماه 1398 در شهر تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مستند جشنواره سینما حقیقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مدرسه اوتیسم در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد محمدی شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در استانداری اردبیل اظهار کرد: با همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز و جذب اعتبارات ملی اردیبهشت ماه شاهد تکمیل و تجهیز اولین مدرسه اوتیسم در اردبیل خواهیم بود و قرار است مبلغ ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار اولیه به ۱۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: این مدرسه به مدرن ترین امکانات و فضای آموزشی خاص بیماران اوتیسم مجهز شده و افتتاح آن را در نیمه اول سال شاهد خواهیم بود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل به برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در اردبیل اشاره کرد و گفت: این جشنواره ۲۷ اردیبهشت ماه در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد و تلاشمان بر این است تا با همکاری استانداری اردبیل و مجمع خیرین مدرسه ساز میهمانان گرانسنگی را از تهران و حتی خارج از کشور دعوت کنیم تا در این جشنواره حضور پیدا کنند.

محمدی بیان کرد: در حال رایزنی هستیم تا از صنوف مختلف به ویژه صنعتگران و کارآفرینان در قالب مسئولیت اجتماعی دعوت کنیم تا در این مراسم کمکی را به امر مدرسه سازی داشته باشند.

وی افزود: رویکرد سازمان نوسازی مدارس در بهره گیری از ظرفیت خیرین تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است و ما سعی خواهیم کرد تا در این راستا از ظرفیت اتاق بازرگانی، صنعتگران، دانشگاهیان، مهندسان و اطبا و سایر گروه‌های توانمند مالی دعوت کنیم تا در این جشنواره حضور پیدا کنند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل از تولید و پخش برنامه‌های رسانه‌ای، تبلیغات و فضاسازی‌های شهری برای برگزاری این جشنواره خبر داد و اظهار کرد: در سالی که مزین به «جهش تولید با مشارکت مردم» است کمک خیرین و آحاد مردم می‌تواند جهش آموزشی و تربیتی را به دنبال داشته باشد.

در این جلسه رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل نیز گفت: برای ساخت و تکمیل مدرسه اوتیسم خیرین دست به کار شده‌اند و در تجهیز آن از مجموعه خیرین پایتخت نیز استفاده خواهیم کرد.

جواد قرآن نویس اضافه کرد: خیرین در این سه دهه در ساخت مدارس شهری و روستایی و افزایش سرانه آموزشی سنگ تمام گذاشته و ما قدردان همکاری خوب اداره کل نوسازی مدارس هستیم که در برگزاری جشنواره بیست و ششم برنامه ریزی مناسب و منسجمی را انجام داده است.

وی تصریح کرد: برای جشنواره بیست و ششم از خیرین سایر استان‌ها به ویژه خیر خوشنام جهرمی دعوت خواهیم کرد تا ساخت چندین مدرسه ۶ و ۹ کلاسه را تعهد کرده و در سال‌های آینده شاهد بهره برداری از این پروژه‌ها باشیم.

کد خبر 6081590

دیگر خبرها

  • جشنواره «پژواک» بین‌المللی می‌شود؟/افزایش آثار رادیویی غیرسازمانی
  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • راه اندازی مدرسه اوتیسم در اردبیل
  • مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • روایت زندگی شهدا از نگاه مستندسازان رادیویی
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم