Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-29@10:02:01 GMT

اعلام نرخ غذای دانشجویان

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۵۸۸۶

صندوق رفاه دانشجویان نرخ غذای دانشجویی دانشگاه‌های کشور برای سال تحصیلی جدید را اعلام کرد.

براساس اطلاعیه‌ای که صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد تأکید شده است با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و به منظور کاهش اثرات تورم بر وضعیت تغذیه دانشجویان به پیشنهاد دبیران مناطق ۱۰ گانه قیمت غذای دانشجویی در سال تحصیلی ۹۹-۹۸افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متوسط نرخ غذای دانشجویی در سال گذشته ۱۳۰۰ تومان بوده است که با توجه به شرایط اقتصادی کشور و افزایش قیمت مواد  غذایی امسال در مقایسه با سال ۹۷ متوسط نرخ غذای دانشجویی در سال جدید به مبلغ ۱۶۰۰ تومان افزایش می‌یابد.

براساس تصمیم وزارت علوم غذای کم هزینه (ناهار و شام) برای هر پرس کامل ۱۲۰۰ و برای نیم پرس ۵۵۰، غذای متوسط (ناهار و شام) برای هر پرس کامل ۱۷۰۰ و برای نیم پرس ۷۵۰، غذای پرهزینه (ناهار و شام) برای هر پرس ۲۰۰۰ و برای نیم پرس ۹۰۰ تومان اعلام شده است.

صبحانه دانشجویان در سال تحصیلی جدید برای هر پرس کامل ۹۰۰ تومان اعلام شده است و همچنین دانشجویان شاغل به تحصیل در سنوات غیرمجاز نیز برای هر پرس کامل غذا ۳۹۱۰ و برای نیم پرس نیز ۵۵۲۰ تومان باید پرداخت کنند و این مبلغ برای دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات عالی غیردولتی و غیرانتفاعی تفاوتی ندارد.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000F8K برچسب ها: دانشجو ، غذا ، صندوق رفاه

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: دانشجو غذا صندوق رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه عجیب سرو غذای ایرانی در اروپا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 31 ویدیویی از سرو عجیب غذای ایرانی در اروپا در فضای مجازی واکنش برانگیز بوده است. غذاهای ایرانی به درخواست اروپایی‌ها با ترکیب اشتباه و در ظروف کاغذی سرو می‌شود و یک معجون عجیب به مشتری داده می‌شود. صاحب و آشپز رستوران با کلافگی از این رفتار مشتریانش می‌گوید. این ویدیوی بامزه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • شیوه عجیب سرو غذای ایرانی در اروپا
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • تجمع اعتراض آمیز دانشجویان قمی به جنایات صهیونیست‌ها
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم بین نیازمندان خوزستان
  • تجمع دانشجویان و مردم اردبیل در محکومیت جنایت‌های صهیونیست‌ها در شفای غزه
  • توزیع بسته‌های مهربانی همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)