Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@06:38:38 GMT

جزییات دستگیری زندانی فراری دهدشت

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۵۹۰۵

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیات متواری شدن سه زندانی فراری از زندان دهدشت و دستگیری یکی از آنها را تشریح کرد. ناطقان: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی انصاری در خصوص جزئیات دستگیری زندانی فراری متهم به قتل، از زندان دهدشت و چگونگی دستگیری آن افزود: در پی وقوع قتل مرحوم "ضرغام سال افزون" در اوایل سال جاری و در تعاقب آن دستگیری متهم به قتل با هویت "پ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خ" ۲۸ ساله و تحویل آن به زندان شهر دهدشت، متاسفانه متهم یاد شده به همراه دو نفر دیگر در تاریخ ۲۵ خرداد سال جاری، از زندان متواری شدند.

وی اظهار کرد: از تاریخ متواری شدن این ۳ زندانی، با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری افراد متواری از زندان بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با برگزاری جلساتی با حضور اینجانب و همچنین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه و دیگر مسئولان مرتبط، با اولیا، بستگان، افراد متنفذ محلی در شهر دهدشت، مقرر شد نسبت به معرفی مجدد افراد متواری و تحویل به مرجع قضایی و زندان، همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.

انصاری تصریح کرد: با رایزنی و انجام جلسات و هم اندیشی با بستگان و متنفذین و همچنین هماهنگی با مرجع قضایی و همراهی سازمان زندان ها، در نتیجه در اوایل هفته جاری، یکی از سه زندانی متواری به نام "پ.خ" قاتل مرحوم "ضرغام سال افزون" به پلیس معرفی و از آن طریق تحویل زندان شهر دهدشت شد.

وی در پایان، ضمن توصیه و تذکر جدی به دیگر متواریان و همچنین افرادی که قصد همکاری و همدستی در اخفا و مدت دار شدن فرار این دو زندانی می کنند، بیان کرد: پلیس استان با تمام توان در مقابل قانون گریزان و مجرمان آماده است و اعلام می‌کنم این دو زندانی متواری هر چه سریعتر خود را به نیروی انتظامی استان تسلیم تا به مرجع قضایی و زندان تحویل شوند، در غیر این صورت و در صورت عدم معرفی و تسلیم مجدد به قانون، با پیگیری جدی و تمام وقت پلیس کهگیلویه و بویراحمد،  احتمال می رود شرایط سخت تری را در آینده برای خود رقم زنند. منبع: ایسنا برچسب ها: دستگیری ، زندانی فراری ، دهدشت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستگیری زندانی فراری دهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري ماموران قلابی در تهران

  به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ علی قاسم‌پور گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه‌ی غصب عنوان پلیس، دستگیری این سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی انتظامی مشخصات ظاهری متهمان و محل عبور و مرور آن‌ها را شناسایی کردند افزود: شیوه‌ی این سارقان به این صورت بود که با معرفی خود به عنوان پلیس از مال باختگان اقدام به اخاذی و سرقت می‌کردند؛ لذا تصویری از متهمان ترسیم و در اختیار تمامی تیم‌های گشت انتظامی کلانتری قرار گفت.

این مقام انتظامی به گشت زنی‌های هدفمند اشاره کرد و گفت: در نهایت با تلاش ماموران کلانتری روز گذشته این ۲ مامور قلابی در زمانی که قصد اخاذی از سه نفر از اتباع کشور همسایه را داشتند، شناسایی که بلافاصله نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمان یک دستگاه بی سیم و دستبند و حکم ماموریت جعلی و مبلغ ۴۰ میلیون ریال وجه نقد که به تازگی اخاذی کرده بودند کشف و در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان با عنوان پلیس اعتراف کردند.

وی گفت: تا کنون ۴ تن از مال باختگان شناسایی و در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ قاسم‌پور در پایان به شهروندان توصیه کرد: مراقب افراد سود جو باشند و حتما در موارد مشابه، کارت شناسایی و حکم ماموریت پلیس را مشاهده کنید و در صورت مواجهه با چنین مواردی سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • دستگیری ۸ محکوم متواری در شوش
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • جزییات جدید از حادثه زورگیری در اتوبان صدر
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • جزییات جدید از حادثه زورگیری در اتوبان صدر از زبان متهمان