Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، در سال ۱۳۹۶ مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان  در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و با زیربنای حدود ۱۵ هزار مترمربع در خرم آباد احداث شد و دارای  بخش‌های درمانی، ورزشی، فرهنگی، رفاهی، آموزشی، اقامتی و هتلینگ برای خدمات رسانی به جامعه ایثارگری و عموم مردم به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقرار دستگاههای مجهز و استاندارد پزشکی دنیا در مجتمع ایثار


بخش های درمانی این مجتمع شامل رادیوتراپی، آزمایشگاه، دندان پزشکی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، آب درمانی، فیزوتراپی، حرکت درمانی، ارتوپدی و درمانگاه است و بخش ورزشی نیز شامل سالن ورزشی چندمنظوره، استخر، جکوزی، سونای خشک و بخار و سالن بدنسازی و بخش فرهنگی شامل کتابخانه، گالری و سالن آمفی تئاتر با ظرفیت حدود ۴۰۰ نفر است و جالب تر اینکه دستگاههای درمانی مستقر در این مجتمع در کل کشور نمونه است و فقط در مجتمع ایثار موجود هستند .


بخش رفاهی نیز شامل مهدکودک، نمازخانه، رستوران سلف سرویس، کافی شاپ، پارکینگ مسقف و روباز و فضای سبز و بخش آموزشی شامل کلاس‌های آموزشی، مشاوره گروهی و فردی، کارگاه‌های تخصصی سبک و سنگین کفش و چوب است و مجتمع هتل آن پیشرفتی ۳۵ درصدی دارد.

ظرفیتی عظیم اما ناشناخته

اما نکته قابل این مجتمع عظیم و با امکانات اینکه علی رغم ظرفیت بسیار مناسبی که در آن پیش بینی شده متاسفانه بخشهای درمانی،توانبخشی و فرهنگی آن سالهاست بلااستفاده مانده و استفاده ای از آن در حق بیماران و جامعه جانبازی و ایثارگری و خانواده شهدا نشده است.

این مجتمع در حالی که می تواند خدمات بسیار مفیدی به خانواده های جامعه هدف و عموم مردم ارائه دهد و به یک منبع درآمد پایدار بزرگ برای بنیاد شهید و امور ایثارگران تبدیل شود بعلت نبود سرمایه گذار و بهره بردار بخش خصوصی تخصصی در انتظار مساعدت مسئولان استانی اعم از استاندار و دستگاههای مرتبط از جمله دانشگاه علوم پزشکی است .

46

کد خبر 1298536

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران درمان پزشک مطالعات فرهنگی جانبازان و ایثارگران امکانات ورزشی استان لرستان محرم جان بولتون ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران عاشورا عزاداری دونالد ترامپ کربلا ایران و آمریکا امام حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد

عباس نوروزی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص فیلم منتشر شده از مجموعه ورزشی شهدای لواسان که در آن مکان ورزشکاران آقا و خانم بدون حجاب و به صورت مختلط تمرین می‌کردند، گفت: پس از آگاهی از این اقدام رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

نوروزی از معرفی افراد خاطی توسط سرپرست شهرداری لواسان خبر داد و گفت: با این افراد برخورد قضائی و مسؤولان و متصدیان مجموعه ورزشی برکنار شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات عنوان کرد: با پایان تحقیقات پرونده جهت ادامه رسیدگی برای مرجع قضائی ارسال می‌شود.

کد خبر 6087091

دیگر خبرها

  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز