Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@06:15:07 GMT

عاملان چاقوکشی در گنبدکاووس کمتر از یک ساعت دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۶۰۰۹

عاملان چاقوکشی در گنبدکاووس کمتر از یک ساعت دستگیر شدند

سرهنگ محمود علی فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع و درگیری با سلاح سرد در یکی از روستاهای شهرستان گنبدکاووس موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران بلافاصله در محل حاضر شدند و طی بررسی های انجام شده مشخص شد فرد شرور با هویت معلوم به وسیله سلاح سرد شخص دیگری را مجروح و از محل متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی فر تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند در کمتر از یک ساعت مخفیگاه متهم را شناسایی و در اقدام ضربتی وی را دستگیر کنند.

وی با بیان این که متهم انگیزه خود را از انجام این عمل مجرمانه مشکلات شخصی اعلام کرده است، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 4715966

منبع: مهر

کلیدواژه: گنبدکاووس حمله با چاقو نیروی انتظامی گلستان ماه محرم بوشهر قزوین شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا گرگان اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه شهرکرد ماه محرم و صفر تاسوعا و عاشورا خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم

سرهنگ عبدلی نسب گفت: در پی یک مورد نزاع و درگیری مسلحانه در یکی از نقاط شهر بم که چند نفر به علت نزاع قبلی، باز هم با یکدیگر درگیر و اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، ماموران پلیس امنیت عمومی وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه ۲ نفر از عاملان این نزاع، تیر خورده و به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، افزود: ماموران با پیجویی‌های پلیسی و اشرافیت اطلاعاتی، ۳ نفر از افراد دخیل در این نزاع و درگیری مسلحانه را شناسایی و آن ها را در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند. 

 فرمانده انتظامی بم تصریح کرد: از مخفیگاه آنان، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و یک قبضه سلاح کمری به کار رفته در نزاع کشف شد.

او بیان داشت: تحقیقات برای دستگیری سایر عاملان آن نزاع ادامه دارد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه نتیجه شکل گیری نزاع ها، تداوم کینه، مصدومیت، خسارت و حتی قتل است و چیزی جزو ندامت و پشیمانی برای افراد در بر ندارد، تاکید کرد: پایان دادن به اختلافات از سوی معتمدان و ریش سفیدان محله در بسیاری از موارد از بهترین روش‌های حل و فصل نزاع‌های فردی و دسته جمعی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • عاملان تیراندازی در بردسیر، ظرف ۲ ساعت دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم