Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:36:56 GMT

نذر خون خوزستانی‌ها از ۲ هزار واحد گذشت

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۶۱۶۶

نذر خون خوزستانی‌ها از ۲ هزار واحد گذشت

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالعزیز فقهی مدیرکل انتقال خون خوزستان درخصوص میزان اهدا خون در قالب نذر خون گفت: مردم خوزستان از روز یکشنبه تا سه‌شنبه هفته جاری و در ایام عزاداری امام‌حسین (ع)، ۲ هزار و ۵۰۰ واحد خون اهدا کردند.

به گفته او، از این میزان ۹۱۰ واحد مربوط به پایگاه‌های اهواز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقهی اظهار داشت: ۱۳ پایگاه انتقال خون در اهواز، مسجدسلیمان، بهبهان، ایذه، رامهرمز، شوشتر، اندیمشک، دزفول، آّبادان، خرمشهر، ماهشهر و شوش کار خونگیری را انجام دادند.

مدیرکل انتقال خون خوزستان از مردم درخواست کرد تا پایان ماه صفر، با مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون، نسبت به نذر خون خود اقدام کنند، چون نجات جان انسان‌ها ثواب بسیار بزرگی است.

این مقام مسئول بیان داشت: این اقدام خداپسندانه فقط به ایام تاسوعا و عاشورا محدود نشود و مردم در تمام ایام محرم و صفر می‌توانند نذر خود را ادا کنند.

انتهای پیام/گ

افزایش اهدا خون در اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ حکیم عبداللهی گفت: طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی باهدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی برابر دستورالعمل صادره از فراجا پس از برگزاری چندین نشست با معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان و حضور معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳، اولین برنامه در یکی از مناطق محروم و کم برخوردار انجام شد.

وی افزود: اولین برنامه با حضور نمایندگان پلیس‌های تخصصی و معاونت‌ها از قبیل فتا، پیشگیری، بهداری، گزینش و استخدام، دفتر نظارت همگانی، وظیفه عمومی و .. در مسجد سیدالشهدا منطقه منبع آب شهر اهواز برگزار شد.

سرهنگ عبداللهی با اشاره به اینکه در این نشست نمایندگان سازمان‌های دولتی و مردم نهاد میز خدمت برپا کردند، ادامه داد: در این برنامه با توجه به تنوع خدمات فراجا شاهد حضور بسیار خوب مردم بودیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان اضافه کرد: در این برنامه ضمن برگزاری نمایشگاه، نشست با اعضای شورای محله و رسیدگی به مشکلات شهروندان؛ خدمات مضاعف رایگان فراجا  از جمله سنجش سلامت، مشاوره و روانشناسی، خدمات پزشکی، کارگاه آموزشی پیشگیرانه در حوزه فضای مجازی، اعتیاد، تحکیم خانواده و عفاف و حجاب به شهروندان،  ارائه شد.

وی می‌گوید: تا پایان اردیبهشت ماه این طرح در ۱۱ نقطه‌ای که از طرف استانداری خوزستان اعلام شده است، اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جانمایی پرنده‌فروشان در فاز ۲ بازار پرندگان خلیج فارس/ انتقال واحد‌های پرنده‌فروشی تا نیمه اردیبهشت
  • حمایت خوزستانی‌ها از مردم غزه و عملیات تنبیهی وعده صادق
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • اهدا ۴۲ هزار سی سی خون در بیضا
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • کنایه ویسی به کمالوند: مردم ساده هستند اما احمق نه!
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی | کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهدا کردند