Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی لطفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت سایپا در تعطیلات لیگ اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و شرایط تیم خوب است. بعد از اینکه تعطیلی لیگ پیش آمد کادرفنی 2-3 روز تمرینات را تعطیل کرد و بعد از آن هم یک اردو در کردان زدیم که شرایط خوبی برای ما رقم زد و آماده شروع مجدد رقابت‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه تعطیلی لیگ چه تاثیری در روند سایپا دارد گفت: ما یکی از تیم‌هایی بودیم که خیلی زود تمرینات را شروع کردیم و مدت زیادی است که تمرین می‌کنیم و شرایط خوبی داشتیم. 2 بازی خوب در لیگ انجام دادیم و متاسفانه بازی‌ها تعطیل شد و این وقفه باعث شد تیم‌هایی مثل ما زود شروع کردند متضرر شوند. البته این تعطیلی به خاطر بازی‌های تیم ملی انجام شد و وقتی بحث ملی است جای گله و شکایت نیست.

مدافع سایپا در مورد بازی با ذوب آهن گفت: بازی ذوب آهن به نظرم خیلی بازی خوبی بود و درس‌های زیادی گرفتیم و فهمیدیم اگر تلاش کنیم می‌توانیم به بازی برگردیم و در دیداری که 2-0 عقب بودیم توانستیم 3-2 ببریم. در مجموع بازی خوب بود و بازیکنان ما خیلی خوب ظاهر شدند.

لطفی در مورد دیدار با گل‌گهر هم عنوان کرد: بازی با گل گهر بازی سختی بود و شرایط زمین هم کار ما را سخت کرده بود و به همین دلیل فکر می‌کنم بازیکنان دو تیم نتوانستند کار خودشان را انجام دهند و موقعیت‌های زیادی خلق نشد و فکر می‌کنم مساوی عادلانه بود.

وی در مورد اینکه چرا در یک بازی سایپا 5 گل رد و بدل شد و دیدار بعدی گلی نداشت هم گفت: فکر می‌کنم شرایط زمین خیلی تاثیرگذار باشد. در اصفهان در زمین خوبی بازی کردیم و هم ما و هم ذوب آهن فوتبال‌مان جوری است که روی زمین بازی می‌کنیم و خیلی به ما کمک کرد ولی همان‌طور که گفتم شرایط بازی‌ در زمین دستگری جوری بود که کار تاکتیکی نمی‌شد در آن انجام داد. شاید مطرح کردن این موضوع توجیه به نظر برسد ولی واقعاً وضعیت چمن مناسب نبود و انتظارهایی که از یک زمین برای لیگ برتر داریم برآورده نشد.

مدافع سایپا در مورد مطرح کردن وضعیت چمن دستگردی با مسئولان باشگاه هم گفت: دقیقاً بعد از بازی آقای صادقی صحبت کرد و این موضوع را مطرح کردیم و فکر می‌کنم حتماً گزارش داده است و فکر می‌کنم تعطیلی باعث شد یک مقدار روی شرایط زمین تاثیر بگذارد و در وقفه ایجاد شده روی آن کارهایی انجام می‌شود که در شروع مجدد بازی‌ها اوضاع کمی بهتر شود.

لطفی در مورد اینکه چرا سایپا این فصل هم در ورزشگاه شهر قدس بازی نمی‌کند گفت: به هر حال این مسائلی است که به باشگاه مربوط می‌شود و تصمیمی است که آنها گرفته‌اند. دلیلش را نمی‌دانم ولی من تابع تصمیمات باشگاه هستم.

وی در مورد عملکرد خودش در دیدارهای قبلی عنوان کرد: من تمام سعیم را می‌کنم انتظاری که کادرفنی از من دارند را در زمین به نحو احسن پیاده کنم. سایپا تیم جوانی است و فکر می‌کنم مسئولیت را برای ما که تجربه بیشتری داریم بیشتر می‌کند و من هم به نوبه خودم تمام تلاشم را می‌کنم از سال قبل بهتر عمل کنم و نظر کادرفنی را جلب کنم.

مدافع سایپا در مورد اینکه این تیم در سال‌های اخیر سکوی پرتاب بازیکنان زیادی بوده هم گفت: صد در صد همینطور است. اول فصل چند پیشنهاد داشتم ولی از آنجایی که شرایط سایپا را خوب دیدم تصمیم گرفتم بمانم. تیم ما جوان است و مربی جوان با انگیزه‌ای دارد و به همین دلیل ماندن در اینجا را انتخاب کردم. در ادوار لیگ برتر سایپا جزو 3 تیمی بوده که هر دوره بازیکن به تیم ملی داده است و همه این‌ها معیارهایی است که تصمیم گرفتم در این تیم به فعالیتم ادامه دهم.

لطفی در مورد کار با ابراهیم صادقی هم خاطرنشان کرد: آقای صادقی مربی جوان، با انگیزه و پر انرژی است که خیلی برای کار خود زمان می‌گذارد و مطمئنم در آینده حرف‌های زیادی در مربیگری برای گفتن دارد. برای من به شخصه کار کردن با ایشان تجربه خوبی است و امیدوارم نتیجه خوبی هم در پی داشته باشد.

وی در مورد اینکه هدف سایپا در فصل جدید چه جایگاهی است، گفت: هدف گذاری ما توجه به داشته‌ها و شرایط تیم است. تیم ما فکر می‌کنم 16 یا 17 بازیکن در فصل نقل و انتقالات از دست داده و تقریباً تیم جدیدی جمع کرده خود این موضوع باعث می‌شود چند هفته زمان برای هماهنگ شدن لازم داشته باشیم. هدف ما این است که بازی به بازی از دیدار قبل بهتر باشیم و آخر فصل بهترین رتبه ممکن را داشته باشیم.

مدافع سایپا در مورد کیفیت توپ‌های لیگ برتر که انتقادات زیادی از آن می‌شود هم گفت: واقعیتش این است که به نظرم توپ‌های پارسال به مراتب کیفیت بهتری داشت و این توپ‌ها روی عملکرد بازیکنان تاثیر می‌گذارد. فکر می‌کنم اکثر بازیکنان با نظر من موافق باشند توپ‌ها در حد لیگ برتر نیست و امیدوارم مسئولان فدراسیون فکری برای این مشکل بکنند.

لطفی در پایان در مورد تقابل با نساجی در هفته سوم هم گفت: در بازی با نساجی بالاخره ما میزبان هستیم و باید از شرایط میزبانی استفاده کنیم. فکر می‌کنم بازی سختی باشد و حریف بسته و فشرده بازی می‌کند ولی در کل امیدوارم بتوانیم با امتیاز کامل از زمین بازی خارج شویم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سایپا لیگ برتر فوتبال مجتبی لطفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی تأکید کرد، اگر تیمی در مصاف با سپاهان مرتکب اشتباه شود، جریمه خواهد شد. - اخبار ورزشی -

ابوذر صفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست خانگی تیمش برابر سپاهان گفت: ما در نیمه اول نمایش بسیار خوبی داشتیم و می‌توانستیم بیشتر از یک گل بزنیم و کار را تمام کنیم، ولی متأسفانه بدشانسی آوردیم. در نیمه دوم چند اشتباه داشتیم و برابر تیم بزرگ و باتجربه سپاهان تنبیه شدیم و تاوان سنگینی دادیم. وقتی جلوی سپاهان اشتباه کنید قطعاً تنبیه می‌شوید.

سپاهان با شکار قو مدعی ماند/ ملوان فقط یک نیمه بازی کرد+جدول

 

وی در مورد شانس ملوان برای دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم که در پایان لیگ بهترین رتبه ممکن را به دست بیاوریم، ولی شرایط تیم ما با دیگر تیم‌هایی که در بالای جدول قرار دارند، قابل قیاس نیست. فکر می‌کنم تا همین جا هم کار بزرگی انجام دادیم.

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی راجع به بازی بعدی تیمش برابر سایپا در جام حذفی نیز تصریح کرد: همه تیم‌ها در این جام دنبال قهرمانی هستند، چون تعداد بازی‌ها کم است. بازی سختی با سایپا داریم، ولی نگاه ما به جام حذفی جدی است و باید این بازی را ببریم تا به مرحله بعد برویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت