Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ روزنامه ایران با اشاره به اظهارات شیخ علیرضا پناهیان نوشت:یکی از روحانیون دلواپس به موضوع تن ندادن نمایندگان مجلس به شفافیت آرای نمایندگان حمله کرد.
  وارد درستی یا نادرستی این تصمیم نمایندگان نمی شویم ولی این را می‌دانیم که این تصمیم جدیدی نیست، چهل سال است که مجلس بر همین اساس رفتار می‌کرده است، چرا درباره مجالس قبلی چنین نقد تندی را روا نداشته‌اند؟
به علاوه اگر این آقای منتقد خیلی طرفدار شفافیت است، چرا مقاومت برخی نهادها را در برابر قانون مصوب همین مجلس درباره انتشار لیست حقوقی آنان نقد نمی‌کند؟ چرا به مجمع تشخیص که مانع انتشار لیست ثروت مسئولان شد نمی‌پردازند؟ چرا خواهان علنی شدن دادگاه‌ها و مذاکرات شورای نگهبان نمی‌شود؟
دولت تاکنون بارها و بارها اعلام کرده که قانون شفافیت دریافت‌های عمومی را اجرا می‌کند ولی برخی از قوا و نهادهای خاص از تن دادن به آن استنکاف می‌کنند! چرا سخنران انقلابی و عاشورایی، هیچ اشاره‌ای به نقض قانون از سوی این قوا و نهادها نمی‌کند؟مشکل دوم این اعتراض مهم‌تر است که نقد خود را با لحن بسیار توهین‌آمیز و تند علیه دو قوه کشور می‌گوید، که اگر یک مورد از این سخنان علیه غیر از این دو قوه گفته شود، بسرعت  با گوینده برخورد می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چگونه است که این سخنران تا این حد با لحن تند و خارج از نزاکت و به تعبیری مصداق مواد قانون مجازات است، علیه قوه مجریه و مجلس سخن بگوید؟ برچسب ها: پناهیان

منبع: خرداد

کلیدواژه: پناهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا لایحه‌ ای در ضدیت با چند کشور تصویب کرد

مجلس نمایندگان آمریکا در اقدامی یک لایحه را در ضدیت با چندین کشور و همچنین جنبش مقاومت اسلامی حماس، به تصویب رساند.

به گزارش اسپوتنیک، مجلس نمایندگان آمریکا امروز شنبه با 360 رای موافق لایحه‌ای تحت عنوان «قانون صلح قرن 21 از طریق قدرت» را  به تصویب رساند که در چارچوب اقدام علیه روسیه، ایران، چین و حماس است.

این قانون به آمریکا اجازه می‌دهد تا دارایی‌های توقیف شده روسیه را به اوکراین منتقل کند، ایران را تحریم کرده و در فعالیت‌های گروه حماس که «حمایت مالی از تروریسم» خوانده شده، اخلال ایجاد نماید.

به علاوه، این لایحه مانع از آن می‌شود که فروشگاه‌های اپلیکیشن یا خدمات میزبانی وب در ایالات متحده از نرم افزار چینی TikTok استفاده کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • مجلس مانع ساماندهی معافیت مالیاتی صندوق‌های بورسی می‌شود؟
  • مانع تراشی در مسیر شفافیت بازار مسکن
  • مجلس مانع ساماندهی معافیت مالیاتی صندوق های بورسی می شود؟
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • رای مجلس به اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات
  • تصویب قانون ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
  • آمریکا لایحه‌ ای در ضدیت با چند کشور تصویب کرد
  • تصویب لایحه مجلس نمایندگان آمریکا علیه ایران، روسیه و چین
  • کمک به اوکراین، جمهوری خواهان کنگره را به جان هم انداخت