Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص خودسوزی یک هوادار بانوی فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش ایمنا، محمود واعظی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در پاسخ به سوالی درباره حاشیه‌های خودسوزی و مرگ دختری طی روزهای گذشته توضیح داد: معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور در این زمینه مامور شدند و گروهی را برای عیادت و صحبت با خانواده او فرستادند و در همان زمان هم در گزارش ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر رئیس جمهور بیان داشت: خانواده اش گفته بودند که ایشان مشکلاتی داشته است. ما با خانواده این فرد همدردی می‌کنیم و از طرف دیگر به هیچ وجه این نوع اقدامات و خودسوزی را تایید نکرده و نمی پسندیم از طرف دیگر هم حرکتی انجام نمی‌دهیم که باعث این قبیل اقدامات شود.

واعظی اظهار داشت: امروز رئیس جمهور اعلام کردند که ایام انتخابات چه مجلس و چه  ریاست‌جمهوری بهترین فرصت است که بتوانیم این خواسته‌های خود را بیشتر مطرح کنیم و ما همچنان این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا بدانیم چرا به اینجا رسیده است.

رئیس دفتر رئیس جمهوری در پاسخ به سوالی درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: این چیز جدیدی نیست ما چند ماه قبل در دولت بحث کردیم و تصمیم گرفتیم. ما در یک دوراهی مانده‌ایم از یک طرف معتقدیم اگر فضای ورزشگاه ها مناسب حضور خانم‌های محترم باشد از نظر ما منعی ندارد ولی با فضای فعلی با این میزان فحش و  درگیری این مصلحت نیست.

منبع: فارس

کد خبر 389105

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمود واعظی ورزشگاه آزادی هیئت دولت سحر خدایاری خودسوزی خودسوزی سحر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع

 با اعلام سازمان لیگ هواداران خانم تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند در دیدارهای خانگی تیم تراکتور حضور یابند.

به گزارش تسنیم، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اجازه حضور بانوان هوادار نساجی فقط در تمرینات! حضور بانوان در فینال لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد

دیگر خبرها

  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی