Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنهایی با بیان اینکه باید از تک محصولی در بیاییم و آیین‌های استان را برندسازی کنیم تا جذب گردشگر داشته باشیم، گفت: ما می‌توانیم بدون اینکه متکی به نفت باشیم رونق اقتصادی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «کیمیا تنهایی» ظهر امروز(چهارشنبه، 20شهریور) در جلسه شورای اداری ماسال که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: همه ما مسئولان باید در اهداف و برنامه‌هایمان شهدا را در نظر بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با بیان اینکه باید تمام سخنان ما تبدیل به عمل شود زیرا باید جوابگوی نسل آینده و شهدا باشیم، افزود: مسئولان سربازان دولت هستند و باید از مدیرانی که تلاش‌های ارزنده‌ای انجام می‌دهند به صورت ماهانه در جلسه شورای اداری تجلیل به عمل آید.

 

وی با بیان اینکه باید تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد، گفت: شهرستان ماسال در زمینه اقتصادی و گردشگری دارای پتانسیل زیادی است و نباید زمین‌های این منطقه را به افراد غیر بومی که فقط در صدد ساخت ویلا هستند فروخت بلکه باید این زمین‌ها را در اختیار کسانی که در صدد ایجاد صنعتی در شهرستان و فراهم کردن زمینه اشتغال هستند قرار داد.

 

تنهایی با بیان اینکه باید به خانه‌های روستایی این شهرستان تسهیلات پرداخت شود تا با بازآفرینی آن خانه جذب گردشگر کنند، تصریح کرد: باید از تک محصولی در بیاییم و آیین‌های استان را برندسازی کنیم.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با بیان اینکه می‌توان مشهدی‌میرزای این شهرستان را بولد کرد تا سبب جذب توریست خارجی شود، خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم بدون اینکه متکی به نفت باشیم رونق اقتصادی داشته باشیم اما متاسفانه به داشته‌های خود توجه نداریم.

 

وی با بیان اینکه باید داشته‌های خود را تبدیل به درآمد کنیم تا حرفی برای گفتن داشته باشیم، اظهار کرد: استان گیلان در زمینه طلاق و اعتیاد جزء استان‌های اول تا پنجم است که باید با ایجاد اشتغال این ناهنجاری‌ها را کاهش دهیم.

 

تنهایی با اشاره به اینکه امسال سال انتخابات است و مسئولان باید با برخورد خوب با ارباب رجوع سبب مشارکت حداکثری در انتخابات شوند، افزود: تکریم کارمند توسط رئیس، سبب تکریم ارباب رجوع توسط کارمند می‌شود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با بیان اینکه مدیریت خوب باید دغدغه همه مسئولان باشد، گفت: در هفته دولت سال جاری 1500 میلیارد تومان پروژه در سطح استان گیلان به بهره‌برداری رسید که از این میزان یک هزار میلیارد تومان متعلق به بخش خصوصی بود که در نوع خود بی‌نظیر است.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم تاسوعای حسینی مسجد عاشورا عاشورای حسینی محرم عزاداری عزاداری امام حسین ع امام حسین ع توسعه صنعت گردشگری صنعت گردشگری رونق اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان

ایسنا/گیلان فرماندار رودسر گفت: پد هلیکوپتر هلال احمر در شرق گیلان وجود ندارد که جهت مدیریت بحران، رفع این نقیصه ضروری است.

محمد حیدری ۶ اردیبهشت ماه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان رودسر، با بیان اینکه کانون های بحران در شهرستان رودسر شناسایی و مدیریت شوند، اظهار کرد: مسئله آموزش همگانی در پیشگیری از بحران جدی گرفته شود.

فرماندار رودسر با بیان اینکه پیشگیری موضوع مهم در مدیریت بحران و جلوگیری از خسارت های بزرگتر است، اظهار کرد: شهرستان رودسر با ۴۷ کیلومتر ساحل یکی از شهرستان های مستعد بحران های طبیعی برای مدیریت ساحل و غریق نجات، تبعات ناشی از سنبل آبی و آلودگی های دریایی است.

فرماندار رودسر با اشاره به وجود ۱۸ رودخانه پر آب و خروشان با ۲۷۰ کیلومتر طول در شهرستان رودسر و واقع شدن ۱۸ کانون بحران از نقطه شروع تا پایان این رودخانه ها تصریح کرد: اگر رودخانه ها در سطح شهرستان ساماندهی نشود به مردم آسیب جدی وارد می شود که متاسفانه غفلت های گذشته موجب شده تا امروز به نقطه بحرانی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در مدیریت ساحل ما با جان انسان ها مواجه هستیم، افزود: مدیریت ساحل نیازمند تجهیزات و امکاناتی است که حل این مشکلات این نیازمند اعتبارات استانی و ملی است.

فرماندار رودسر واگذاری سوله ساحل کلاچای به هلال احمر جهت تقویت امداد و نجات کوهستان،ساحل و جاده ای شهرستان را مورد تاکید قرار داد و گفت:پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان وجود ندارد که جهت مدیریت بحران رفع این نقیصه ضروری است.

وی با اشاره به ۱۸ رودخانه پر آب و خروشان با ۲۷۰ کیلومتر طول در شهرستان رودسر و واقع شدن ۱۸ کانون بحران از نقطه شروع تا پایان این رودخانه ها تصریح کرد: اگر رودخانه ها در سطح شهرستان ساماندهی نشود به مردم آسیب جدی وارد می شود که متاسفانه غفلت های گذشته موجب شده تا امروز به نقطه بحرانی رسیده است.

حیدری، آموزش های همگانی،ساماندهی انهار و رودخانه ها ، ترویج فرهنگ بیمه، تعمیر و نگه داری ماشین آلات ،تامین ماشین آلات آتش نشانی برای مراکز دهستان ها و شوراهای بخش و لایروبی انهار را مورد تاکید شهرداران،بخشداران و آب منطقه ای قرار داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان