Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@21:51:24 GMT

برگزاری جلسات معرف افزایی ویژه اساتید اعزامی به عتبات

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۶۵۹۶

برگزاری جلسات معرف افزایی ویژه اساتید اعزامی به عتبات

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، کاظم حاجی زاده، گفت: تا به امروز ۱۷۰ کاروان به عتبات عالیات اعزام شدند که از این تعداد ۴۳ کاروان زمینی و ۱۲۷ کاروان هم هوایی بوده که در مجموع ۶۲۶۷ زائر به عتبات مشرف شده اند.

وی افزود: حدود ۱۳ درصد کاروان‌های دانشگاهیان را اساتید تشکیل داده اند که با هماهنگی‌های قبلی جلسه‌ای در دفتر مسئول بعثه مقام معظم رهبری در عراق جهت معرفت افزایی و تبادل نظر ویژه اساتید تشکیل می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در کربلای معلی با اشاره به تغییراتی در اجرای برنامه‌های کاروان‌های دانشگاهیان نسبت به دوره قبل گفت:همایش احلی من العسل در این دوره در هتل محل استقرار دانشگاهیان برگزار می‌ شود و به علت گرمای شدید هوا و بُعد مسافت و زمان اجرا، تصمیم گرفته شد تا جهت رفاه حال زائرین، همایش در خود هتل برگزار شود.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مختص اساتید و دانشجویان رشته عمران، بازدید از سایت صحن عقیله بنی هاشم (سلام الله علیها) است در این بازدید زائرین دانشگاهی با تکنولوژی‌های روز دنیا و شرایط پیچیده زیربنایی ساخت صحن که توسط مهندسین ستاد بازسازی عتبات عالیات در حال انجام است، آشنا می‌شوند.

کد خبر 4716018 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد عمره و عتبات دانشجویی دانشگاهیان عتبات عالیات دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های ایران دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان دانشگاه پیام نور حسین توکلی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبایی دانشگاه علم و صنعت معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت ثبت نام دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه های متنوع در فرهنگسرای خاوران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته شهردار منطقه ۱۵، دهکده بهار ایران در فرهنگسرای خاوران تا عید سعید فطر، میزبان شهروندان و مسافران نوروزی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه های متنوع در فرهنگسرای خاوران
  • ریل گذاری مسیرسرمایه‌گذاری بخش خصوصی درآذربایجان غربی
  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • بسیج اساتید یزد جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان غزه را محکوم کرد
  • تدارک ویژه ورامینی‌ها برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم
  • تردد بیش از ۱۵۵ هزار نفر از مرز مهران
  • ثبت‌نام ۳۱۰۰۰ نفر برای اعزام به عتبات نوروزی
  • هم افزایی مسئولان در رفع آبگرفتگی‌ها موثر است
  • برگزاری جلسات پرسش و پاسخ قرآنی در هیأت بیت‌الاحزان آبادان