Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@20:03:28 GMT

خروج اخبار خوش آسیایی از باشگاه پرسپولیس+عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۶۶۶۱

خروج اخبار خوش آسیایی از باشگاه پرسپولیس+عکس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌های اصلی محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل جدید باشگاه، اخذ مجوز حرفه‌ای و جلوگیری از خطر حذف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است.به همین منظور جلسات زیادی با معاونین باشگاه از جمله معاونت امور مالی، بین‌الملل و معاونت حقوقی و دیگر بخش‌ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلساتی با سهیل مهدی رئیس کمیته مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال و حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ و دیگر مسوولان مربوطه برگزار شده است تا همه مدارک لازم برای اخذ مجوز حرفه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس ارائه و مشکلی برای اخذ مجوز به وجود نیاید.

تهیه گزارش حسابرسی و مالی یکی از امورات مهمی است که مسوولین مالی باشگاه دست در دست هم دادند تا این گزارش را در موعد مقرر ارائه نمایند و به طور ویژه در حال تلاش هستند تا این گزارش تهیه شود.مسعود همامی که حکم قطعی داشته و طی دو، سه سال گذشته با مسوولین باشگاه به توافق نرسیده بود، امروز طلب خود را دریافت کرد.

 

همچنین علیرضا محمد بازیکن سابق پرسپولیس هم مبلغی را طلب داشت که مطالبات او هم پرداخت شد. یک بازیکن از پایه‌های باشگاه مطالباتی داشت که با او تسویه حساب لازم انجام شد. انصاری‌فرد طی جلساتی که با طلبکاران داشت، توافقات نهایی انجام شد.

 

باشگاه پرسپولیس برای تسویه حساب با تمام طلبکارانی که حکم قطعی دارند، یکی، دو جلسه دیگر هم برگزار خواهد کرد تا دغدغه‌ای در این خصوص وجود نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران باشگاه پرسپولیس پرسپولیس فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اعضای کدکس مواد غذایی در چین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، پنجاه و چهارمین نشست فنی کدکس مواد غذایی با حضور بالغ بر ۱۸۵ کشور جهان با محوریت به‌روز کردن برخی دستورالعمل‌ها، شیوه‌نامه‌ها و استانداردهای مواد افزودنی غذایی پس از بررسی‌های کارشناسی برگزار می‌شود و نماینده ایران در این نشست از وزارت جهاد کشاورزی خواهد بود.

بنابراین گزارش، ابوالفضل رئوفی، مشاور وزیر جهادکشاورزی و مدیرکل دفتر محیط زیست، توسعه پایدار و امور فناوری در جلسات فنی کدکس مواد غذایی ارائه مطلب خواهد کرد.

در حال حاضر رئیس کمیته اصلی کدکس کشور انگلستان و نایب رئیس آن همزمان و به صورت گروهی کشورهای استرالیا، کنیا و شیلی هستند.

گفتنی است؛ کدکس مواد غذایی با همکاری مشترک سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد(FAO) و سازمان بهداشت جهانی (WHO) راه‌اندازی شد و ایران نیز به مدت ۶ سال نایب رئیس آن بوده است.

کدکس به منظور اجرای استانداردهای مشترک FAO/WHO در زمینه مواد غذایی به وجود آمد.

کد خبر 6085516

دیگر خبرها

  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • نشست اعضای کدکس مواد غذایی در چین برگزار می‌شود
  • اصفهان میزبان اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشور‌های آسیایی
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • با خروج ارز از طریق فعالیت‌های غیرقانونی تبلیغاتی برخورد می‌شود