Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی ریاست قوه قضائیه صبح امروز به صورت سرزده از مجتمع قضایی مطهری واقع در جنوب تهران بازدید کرد.

حجت‌ الاسلام رئیسی صبح امروز، بعد از گذشت تنها یک روز از تعطیلات رسمی به مناسبت عاشورای حسینی، در شرایطی که بسیاری از کارکنان و کارمندان، با اتصال این تعطیلات به روزهای پایانی هفته در مرخصی  به  سر می‌برند، به این مجتمع قضایی رفت و رو در رو با مراجعه کنندگان به گفتگو پرداخت و به مشکلات‌ آنان رسیدگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین با قضات و کارکنان مجتمع قضایی شهید مطهری، گفتگو و در جریان امور جاری مجتمع و مشکلات موجود قرار گرفت. در ادامه تصاویری از حضور ریاست قوه قضائیه را در این مجتمع قضائیه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دیدنی ها شنیدنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت رئیسی متوجه ظرفیت ظریف نیست

علی بیگدلی در گفتگو با خبرنگاران ورود بازیگران تازه از جمله مصر و اردن به مذاکرات غیر مستقیم طرفین را بررسی کرده است.

به گزارش اعتماد، بخش‌های مهم این گفتگو را در ادامه می‌خوانید:

این دولت متوجه ظرفیت‌های ظریف نیست. فضای داخلی ایران تغییر کرده و به سوی جناح افراطی سوق پیدا کرده است. جایی برای ظهور و بروز ظریف وجود ندارد.

اظهارات ارگان‌ها و نهاد‌های مختلف باعث می‌شود حوزه سیاست خارجی ایران تمرکز نداشته باشد. حتی در نماز جمعه هم درباره سیاست خارجی صحبت می‌شود. این پراکندگی کانون‌های درگیر در تدوین سیاست خارجی کار را برای ما مشکل کرده است.

خروج سفرای اروپایی چندان مهم نیست، چرا که با فروکش کردن التهابات اوضاع عادی می‌شود. شاید احساس خطر کردند و تلاش کردند با خروج خود پالس خاصی را صادر کنند تا سطح تنش‌ها در منطقه کاهش یابد.

در شرایط فعلی اگر چه تحریم‌ها توسط اروپا افزایش یافته، اما ایران باید روابط خود را با اتحادیه اروپا نوسازی کند و از آن در راستای منافعش بهره برداری کند.

سفر امیر عبدالهیان وزیر خارجه ایران به نیویورک و دیدار اعلام نشده او با وزیر خارجه مصر حکایت از این دارد که مصر در حال ایفای نقش واسطه در این بحران است. حتی برخی از مقامات اروپایی هم به صورت پنهانی با یک دیپلماسی محرمانه این وضعیت را تغییر دادند تا اسراییل اقدام غیر متعارفی صورت ندهد.

دیگر خبرها

  • فرمانده ارتش پاکستان با رئیسی دیدار و گفتگو کرد
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • نیت خاص آیت‌الله امامی‌کاشانی در تشرف ۴۰ هفته‌ای به جمکران با پای پیاده!
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • انتصاب مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان
  • دولت رئیسی متوجه ظرفیت ظریف نیست
  • طرح تولید مس کاتد در آذربایجان شرقی
  • درمان بیماران یک عبادت و دارای اجر معنوی است