Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوازدهمین کرسی تلاوت قرآن کریم شهرستان اسلامشهر در محل مسجد امام حسین(ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان:همزمان با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران وفادار ایشان، دوازدهمین محفل قرآنی مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر که به همت معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران و شورای توسعه فرهنگ قرآنی این شهرستان راه‌اندازی شده، به یاد شهید علی‌حسین جعفری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این محفل قرآنی که با حضور مسئولان شهرستان اسلامشهر برپا شد، محسن دانشمند، قاری ممتاز به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداخت که با استقبال فراوان حضار روبرو شد. همچنین، در این مراسم، علی شامی‌زاده، قاری و ذاکر نوجوان شهرستان اسلامشهر نیز آیاتی را تلاوت کرد.

 

در ادامه نیز برنامه‌هایی همچون قرائت زندگینامه و وصیت‌نامه شهید، تجلیل از خانواده شهید جعفری با حضور مسئولان شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

 

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای حضور در این محفل قرآنی که حمید رحیمی، قاری و مسئول دارالقرآن دادگستری غرب استان تهران، مسئولیت آن را برعهده دارد، می‌توانند به مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر واقع در خیابان امام سجاد(ع) (زرافشان)، کوچه ۵۴ مراجعه کنند.

 

منبع: ایکنا

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم عاشورا مسجد عاشورای حسینی تاسوعای حسینی محرم عزاداری امام حسین ع امام حسین ع عزاداری کرسی تلاوت قرآن قرآن کریم قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از کشتی گیر در گتوند برگزار شد

امام جمعه شهرستان گتوند گفت: بهترین و زیباترین زیوری که انسان می تواند به آن آراسته شود بحث جوانمردی یا پهلوانی است.

حجت الاسلام فتحی نیا امام جمعه شهرستان گتوند گفت: ان شاالله ما در عرصه های مختلف شاهد پیشرفت ورزشکارانمان باشیم، و شاهد مدال خوشرنگ، درخشان و طلای المپیک امین میرزازاده باشیم.

به گفته او امام علی ( ع ) می فرمایند، بهترین و زیباترین زیوری که انسان می تواند به آن آراسته شود، که جمیع فضائل و محاسن را در خودش جمع نماید، بحث جوانمردی یا پهلوانی است، پهلوانی زیوری است، که به همه محاسن زیبایی می بخشد.

فرماندار شهرستان گتوند گفت: تشکر می کنم از آن دسته زحمت کشانی که تلاش می کنند، تا چنین روزهای زیبایی را برای مردم را خلق می کنند، که در کنار هم لحظات خوشی را سپری نمایند.

عباس عباسی زاده می گوید: از پهلوان کلانتر که بنیانگذار کشتی در گتوند بودند همچنین سینا طالبوند که زحمت مربیگری امین میرزازاده را در این عرصه کشیدند، از مسئولین ورزش و خانواده امین میرزازاده که پشتیبان واقعی او بودند، و نقش آفرینی کردند تقدیر و تشکر می کنم.

در آخرین مبارزه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک قرقیزستان، امین میرزازاده نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران در دیدار فینال مقابل کیم مین سئوک از کره‌جنوبی به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۵ بر صفر به برتری رسید و برای سومین مرتبه صاحب مدال طلای آسیا شد.

مراسم استقبال از پهلوان میرزازاده امروز ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با حضور مسئولان، ورزشکاران، پیشکسوتان و مردم شهرستان گتوند در سالن دکتر قیصر امین پور برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • استقبال از کشتی گیر در گتوند برگزار شد
  • «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه برگزار می‌شود
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد
  • لزوم بهره‌گیری از گنجینه معرفت قرآنی
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود