Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@16:53:58 GMT

حدادی عازم بلاروس شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۶۷۹۱

حدادی عازم بلاروس شد

خبرگزاری میزان- قهرمان پرتاب دیسک آسیا با هدف شروع مرحله جدید تمریناتش زیر نظر مربی و ماساژور خود عازم کمپ بلاروس شد. تاریخ انتشار: 14:58 - 20 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۸۸۸۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، احسان حدادی پس از پایان مرحله نهایی مسابقات دایموند لیگ در بروکسل بلژیک و کسب عنوان ششمی در پرتاب دیسک این رقابت‌ها، برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و برای آغاز اردوی آماده‌سازی خود در بلاروس عازم شهر مینسک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدادی این مرحله از اردو را زیر نظر مک ویلکینز، مربی و ایگور مزگوف، فیزیوتراپ و ماساژورش در کمپ تمرینی مینسک از سر گرفت تا برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در کشور قطر آماده شود.

حدادی در ماه‌های اخیر با حمایت فدراسیون دوومیدانی و عقد قرارداد با مربی و ماساژور خود ابتدا به مدت یک هفته از تاریخ ۲۴ اردیبهشت  در جزیره کیش اردو زد و پس از پایان این اردو ۱۱ خرداد عازم کالیفرنیا شد تا به مدت ۲۱ روز به انجام تمریناتش بپردازد. او پس از حضور در چند مسابقه محلی و ثبت نتایج مطلوبی به ایران بازگشت و پس از هماهنگی دوباره فدراسیون با مربی‌اش، ۳۰ تیر به مدت ۲۱ روز به دالیان چین سفر کرد و تمرینات خود را زیرنظر مک ویلکینز و ایگور مزگوف انجام داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون دوومیدانی احسان حدادی مک ویلکینز پرتاب دیسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان

فدراسیون والیبال بلغارستان برای راهیابی به المپیک ۲۰۲۸ از نسخه ایتالیایی استفاده می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جانلورنزو بلنجینی،‌ مربی سرشناس ایتالیایی به تازگی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان منصوب شده است. لیوبومیر گانف، رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان تاکید کرد که در انتخاب این مربی 52 ساله، از والیبال ایتالیا، الگوبرداری کرده است.

تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد

رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان، این واقعیت را کتمان نمی‌کند، برای این که  بندی خاص در قرارداد مربی تورینی قرار دهد، باید جیبش را تقریبا خالی کند، اما بلافاصله اضافه کرد که مطلقاً پشیمان نیست. او می‌خواهد که «چیکو» فقط سرمربی بلغارستان باشد و در هیچ باشگاهی فعالیت نکند.

گانف در این مورد گفت: برای ما مهم بود که سرمربی تیم ملی، فقط مشغول تیم ملی باشد و فعالیت باشگاهی نداشته باشد. من می‌دانم که بستن چنین قراردادی برای ما هزینه زیادی دارد ولی این همان کاری است که ایتالیایی‌ها و تیم‌های بزرگ جهان انجام داده‌اند.

رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان ادامه داد:‌ ما بازیکنان جوان و مستعد زیادی داریم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم، مربی‌ای را استخدام کنیم که 12 ماه سال در اختیار ما باشد. من تمام تلاشم را کردم تا نهایت با چیکو بلنجینی به توافق رسیدیم.

نخستین میدان پیش روی والیبال بلغارستان، لیگ ملت‌های 2024 است اما هدف بلند مدت و نهایی بلغارها، حضور در المپیک 2028 لس‌آنجلس خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • مشکل ملی‌پوشان ووشو حل شد/ تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی