Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حشدالشعبی عراق می‎گوید یک فروند پهپاد را بر فراز آسمان مقر این گروه در استان صلاح الدین شناسایی و مجبور به فرار کرده است. تاریخ انتشار: 15:04 - 20 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۸۸۸۹ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ «حشدالشعبی» عراق از رهگیری یک پهپاد در حال پرواز بر فراز آسمان مقر این گروه در استان «صلاح الدین» خبر می‎دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش پایگاه المعلومه، فرماندهی عملیات حشدالشعبی در استان صلاح الدین روز چهارشنبه اعلام کرد پدافند هوایی این گروه موفق به رهگیری پهپادی بر فراز آسمان شد.
مدیر اطلاعاتی فرماندهی مقر عملیاتی صلاح الدین گفت پهپاد مذکور در حال پرواز بر آسمان مقر تیپ ۳۵ عملیاتی حشدالشعبی در استان صلاح الدین شناسایی شده و پس از تیراندازی مجبور به فرار به سمت نامعلومی شد.
«ابو مهدی المهندس» از فرماندهان میدانی حشدالشعبی اخیرا تاکید کرد نیروهای حشدالشعبی هرگونه پرواز خارجی بر فراز مواضع خود بدون اطلاع دولت را اقدامی خصمانه در نظر گرفته و با آن برخورد خواهند کرد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حشدالشعبی عراق صلاح الدین پهپاد رهگیری هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مرغ‌های دریایی بر فرازِ مزارع شهر میمه

دریافت 38 MB

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها -فردین وطن خواه: هرساله در کنار زیبایی‌های بهاری میمه در ماه‌های فروردین و اردیبهشت، این منطقه میزبان مرغ‌های دریایی است.

کد خبر 6085503

دیگر خبرها

  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • ویدئویی جدید از حمله تنبیهی ایران به اسرائیل و عبور پرتابه‌های ایران از فراز دیوار ندبه + فیلم
  • واسه نونه... واسه نونه!
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • ۸ پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه منهدم شدند
  • پهپادهای مهاجم به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
  • یورونیوز: پهپادهای مهاجم ایران به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
  • پدافند هوایی روسیه ۱۰۴ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد
  • پرواز مرغ‌های دریایی بر فرازِ مزارع شهر میمه
  • هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین