Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@23:42:47 GMT

مربیگری تیم امید برای مجیدی زود بود

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۶۸۸۸

مربیگری تیم امید برای مجیدی زود بود

مربی پیشین تیم فوتبال امید ایران گفت: فرهاد مجیدی یک مربی جوان و مستعد است که آینده‌ای درخشان دارد، اما سرمربگیری تیم امید برای او در این زمان زود است.

به گزارش مشرق، منصور رشیدی اظهار داشت: به جز یکی دو بازیکن تیم امید سایر بازیکنان را نمی‌شناسم و شناخت خیلی خاصی از این تیم ندارم. بازی‌های تدارکاتی با ازبکستان را هم ندیدم، اما نتایج این دو بازی تدارکاتی در شان فوتبال ایران نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی پیشین تیم امید ایران گفت: این تیم پشتوانه تیم ملی است و باید خیلی بیشتر از این مورد توجه قرار گیرد. این سطح از توجه و رسیدگی برای تیم امید بسیار کم است.

بیشتر بخوانید:

بار سوم امیدها ۷ گل از ازبکستان می‌خورند

وی اضافه کرد: فرهاد مجیدی یکی از سرمایه‌های فوتبال ایران است و مطمئنم که آینده‌ای درخشان در کسوت مربیگری خواهد داشت. اما مربیگری تیم امید برای او زود بود. این تیم مربیانی بسیار با تجربه‌تر و میدان دیده تر نیاز دارد.

ملی پوش اسبق فوتبال کشورمان گفت: آخرین باری که فوتبال ایران به المپیک رسید، المپیک ۱۹۷۶ مونترال بود و من این افتخار را داشتم که در آن المپیک بازیکن تیم ملی باشم. هرگز آن زمان تصورش را هم نمی‌کردیم راهیابی به المپیک برای فوتبال ایران یک رویای دست نیافتنی شود.

رشیدی گفت: هرچند نتایج بازیهای تدارکاتی در شان فوتبال ایران نیست، اما واقعا امیدوارم این تیم بتواند طلسم نیم قرن نرسیدن به المپیک را بشکند و فوتبال ایران را از این حسرت خارج کند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان منصور رشیدی تیم ملی امید فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو گزینه پرید: سه نامزد نهایی مربیگری بایرن

به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمن حداقل تا 2026 سرمربی تیم ملی آلمان خواهد بود. فدراسیون فوتبال آلمان امروز این را اعلام کرد و آنها می توانند به متقاعد کردن ناگلزمان برای تمدید افتخار کند.

ناگلزمن در پیروزی مقابل هلند و فرانسه در ماه مارس ثابت کرد که مرد مناسبی برای این کار و شایسته اعتماد است. خودش تاکید می کند که این تصمیم قلبی بوده است.

توماس توخل از ماه فوریه مشخص شده که فصل بعد مربی بایرن نخواهد بود و تنها نامزد مورد نظر، یعنی ژابی آلونسو نیز سه هفته پیش از هدایت بایرن انصراف داده بود، زیرا می خواست در لورکوزن به عنوان قهرمان بماند. 

از آن زمان، مدیر ورزشی جدید، مکس ایبرل، در حال بررسی بازار و گفتگو با مربیان مختلف است. بایرن باید بتواند از این واقعیت عبور کند که ناگلزمن دیگر گزینه در دسترس نیست و از قبل نیز نگرانی هایی در بین مدیران باشگاه در مورد بازگرداندن او وجود داشت.

سه راه حل برتر هنوز برای بایرن امکان‌پذیر است: رالف رانگنیک، اونای امری (مربی استون ویلا) و زین الدین زیدان (دور از مربیگری از سال 2021).
اکنون باید ایبرل بهترین تصمیم را برای سپردن نیمکت بایرن به بهترین گزینه بگیرد. نه ناگلزمان و نه آلونسو در دسترس نیستند، بالاخره چه کسی مربی فصل بعد بایرن خواهد بود؟

دیگر خبرها

  • دو گزینه پرید: سه نامزد نهایی مربیگری بایرن
  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • گاسپرینی: حذف لیورپول برای ما مثل جام بردن بود
  • چند خبر ورزشی
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد