Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@00:11:49 GMT

نجات یک‌هزار و 240 نفر از مرگ حتمی در دریای مازندران

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۶۸۹۰

نجات یک‌هزار و 240 نفر از مرگ حتمی در دریای مازندران

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران از نجات یک‌هزار و ۲۴۰ نفر از مرگ حتمی، تاکنون در دریای استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نقی کریمیان در گفت و گو با خبرنگار بلاغ گفت: با آغاز اجرای طرح سالم سازی دریا از اول خردادماه امسال، تاکنون هزار و 240 نفر از مرگ حتمی نجات یافتند.

وی با بیان اینکه آقایان همچنان رکورد دار غرق شدن در آب‌های ساحلی استان بودند، افزود:از این تعداد نجات یافتگان سهم آقایان 926 نفر و بانوان 314 نفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کریمیان با بیان اینکه در این مدت 26 نفر در استان به علت غرق شدن جان خود را از دست دادند گفت:از این تعداد 23 نفر مرد و 3 نفر خانم بودند که در آب‌های ساحلی استان در خارج از طرح دریا و نقاط حادثه خیز گرفتار امواج سهمگین خزر شدند و جان باختند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران افزود: در طرح سالم سازی دریا امسال 950 ناجی غریق، قایقرانان و جت رانان برای کاهش غریق و افزایش سرعت امدادرسانی بکارگیری شده است.

این مسئول گفت: در طرح سالم سازی دریا امسال ۳۷۵ نقطه حادثه خیز شناسایی شده است.

کریمیان با بیان اینکه ساعت شنا در طرح دریا از ۸ صبح تا ۲۰ شب است از شهروندان و مسافران خواست تا در خارج از طرح دریا شنا و هنگام شب نکنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌

رئیس اداره بنادر و دریانوردی جاسک از نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان که بر اثر طوفان در حال غرق شدن بود،‌ توسط ‌شناور امداد و نجات جاسک خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جاسک به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، محمد امین امانی ‌اظهار داشت: ‌پس از اعلام مرکز جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به مرکز برج کنترل دریایی جاسک که یک نفتکش با پرچم جزایر کوک سریلانکا در 30 مایلی جاسک در حال غرق شدن است، شناور امداد و نجات جاسک به محل اعزام شد.

وی با بیان‌ اینکه  21 خدمه کشتی خارجی توسط شناور امداد و نجات جاسک نجات یافتند، ‌افزود: پنج نفر نیز که نیاز به مراقبت درمانی داشتند توسط اورژانس جاسک خدمات دریافت کردند که وضعیت جسمی این دریانوردان خوب است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق در تهران برگزار شد
  • آرامش در دریای خزر
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • استانداردترین روش‌های غریق نجات توسط ناجیان استفاده می شود
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌
  • حقوق ناجیان غریق سواحل دریایی کشور چهار برابر افزایش یافت
  • بارش باران و تگرگ در ۸ استان | شدت بارش‌ها در این مناطق | این دریا طوفانی است
  • پسروی آب دریای خزر چالشی بزرگ برای نیروگاه نکا
  • دریای خزر دریاست یا دریاچه؟ دانشمندان پاسخ می‌دهند