Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@11:58:52 GMT

آيين عزاداري حسينيه اعظم زنجان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۶۸۹۶

آيين عزاداري حسينيه اعظم زنجان برگزار شد

خبرگزاری آریا- آیین عزاداری حسینیه اعظم زنجان، دهمین میراث معنوی کشور عصر دیروز یکشنبه 17 شهریور98، با حضور ده‌هاهزار نفر از عزاداران حسینی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، همه ساله در روز هشتم محرم آیین عزاداری حسینیه اعظم زنجان در حدفاصل مسجد حسینیه اعظم تا امام‌زاده حضرت سید ابراهیم برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم هزاران رأس احشام برای قربانی به حسینه اعظم زنجان اهدا می‌شود که این مکان را دومین قربانگاه شبعیان جهان بعد از منای مکه مکرمه می‌کند.
امسال نیز چون سنوات گذشته گردشگران بسیاری از کشورهای مختلف و از سراسر ایران برای حضور در این اجتماع بزرگ عزادارن حسینی که این روزها یوم العباس خوانده می شود به زنجان سفر می کنند.
امسال شرکت رجا قطار گردشگری ویژه دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان با عنوان کاروان عشق اختصاص داده بود که 300 گردشگر مذهبی دیروز را مهمان دسته عزاداری با نام و یاد علمدار کربلا بودند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آیین عزاداری حسینیه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین جشنواره قهرمان ایران

آیین جشنواره قهرمان ایران به زودی برگزار می شود. 

طرفداری | پنجم اردیبهشت ماه از  قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود. 

پس از مشارکت چشم گیر مخاطبان شبکه ورزش سیما در رای گیری قهرمان ایران که به انتخاب برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۲ پرداخت، قرار است پنجم اردیبهشت ماه با پخش زنده تلویزیونی همزمان شبکه ورزش و شبکه سه برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۲ در  اختتامیه جشنواره قهرمان ایران معرفی شوند. 

در این مراسم که شبکه ورزش میزبان آن است و در سالن همایش های صداوسیما با اجرای پیکان یوسفی برگزار می شود، ریاست صداوسیما، نامزدهای قهرمان ایران، وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیونها و بزرگان ورزش کشور حضور دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • ویدیو/ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • کارگران فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • هدفگذاری صادرات ۶۵۸ میلیون دلاری از زنجان
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • آیین یادبود موسسین انجمن ایرانی مطالعات زنان برگزار می شود
  • برگزاری آیین جشنواره قهرمان ایران
  • گردشگری غذا در تبریز امسال برجسته می‌شود