Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان، قدیمی ترین و معتبرترین تور این رشته ورزشی در کشورمان است که در ۳۳ سال گذشته به رغم فراز و نشیب های فراوان و با وجود مشکلات و کمبودهای متعدد، برگزاری آن ادامه یافته است.

امسال سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در دهه دوم مهر ماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراحل سی‌ و چهارمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران – آذربایجان به شرح زیر است:

مرحله اول - شروع: ائل‌گلی تبریز – پایان: شهرستان جلفا / منطقه آزاد ارس

مرحله دوم - شروع: منطقه آزاد ارس – پایان: شهرستان خوی‌

مرحله سوم - شروع: ارومیه – پایان: مجموعه عون ابن علی تبریز

مرحله چهارم - شروع: لاله پارک تبریز- پایان: شهر سرعین

مرحله پنجم- شروع: سرعین – پایان: تبریز لاله پارک

سی و سومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با حضور هشت تیم خارجی و پنج تیم داخلی از هشتم مهر ماه پارسال آغاز شد و از بعد از برگزاری ۶ روز رقابت فشرده در محدوده استان های آذربایجان شرقی، اردبیل و آذربایجان غربی با قهرمانی تیم «تارتلتو بلژیک»، به پایان رسید.

در رتبه بندی تیمی این رقابت ها، تیم تارتلتو بلژیک اول شد، تیم ملی روسیه دوم شد و تیم آلکتو هلند در جایگاه سوم قرار گرفت.

تیم های پیشگامان کویر یزد و شهرداری تبریز نیز به ترتیب با ایستادن در رتبه‌های پنجم و هشتمی به کار خود در تور سی و سوم پایان دادند.

«دیمیتری سوکولوف» از تیم ملی روسیه عنوان قهرمانی سی و سومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از آن خود کرد.

گفتنی است نخستین دوره تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان در سال ۱۳۶۵ برگزار شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان کشور ایران دوچرخه سواری رقابت هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام اول تیم‌های رباتیک یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، همزمان با اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران و مشخص شدن برگزیدگان این مسابقات گروه‌های رباتیک کانون استان یزد موفق به کسب مقام اول در سوپر تیم امدادگر مسیریاب، انتخابی مسابقات جهانی برزیل شدند.

این تیم به سرپرستی مژده تواناراد و علی اصغر خاکپور به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و شرکت آریانا ربات یزد و حمایت شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات از تاریخ ۲۷ تا ۳۱ فروردین در این مسابقات واقع در واحد علوم تحقیقات، شرکت کردند.

هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مقام اول تیم‌ های رباتیک یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • مقام اول تیم‌های رباتیک یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • رشد 50درصدی شرکت کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • مسابقات ربوکاپ آزاد ایران امروز به کار خود پایان می‌دهد
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • کاری از سوی دولت برای دریاچه ارومیه صورت نگرفته/ با دو میلیارد متر مکعب آب هم می‌شود در دریاچه قایق‌سواری کرد/ پایان تابستان معلوم می‌شود
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت