Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ همچنین رانندگی دارندگان گواهینامه پایه سوم با وسایل سواری حمل و نقل عمومی با شرایط سپری شدن دو سال از اخذ گواهینامه رانندگی پایه سوم و داشتن حداقل سن ۲۳ سال تمام بلامانع است.

 در جلسه هیات وزیران  به ریاست حسن روحانی رئیس جمهوری  از تلاش‌های همه دستگاه‌های مسئول در اعزام و ارائه خدمات به حجاج بیت‌اله الحرام از جمله حوزه نمایندگی ولی فقیه، سازمان حج و زیارت، هواپیمایی هما، فرودگاه‌ها، نیروی انتظامی و کارگزاران حج عربستان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آئین‌نامه استخدامی دهیاران با هدف ارتقای امنیت شغلی و تأمین اجتماعی آنها تصویب شد

دولت با هدف اصلاح مقررات دهیاری‌ها به منظور امنیت شغلی کارکنان دهیاری‌ها و دهیاران و تأمین اجتماعی آنها و رونق بخشیدن به کار و تلاش در روستاها، آئین‌نامه استخدامی دهیاری‌های کشور و آئین‌نامه اجرایی تشکیلات، انتخابات داخلی و امور مالی شوراهای اسلامی روستاها و نحوه انتخاب دهیار را اصلاح کرد.

به موجب اصلاح آئین‌نامه استخدامی دهیاری‌های کشور، بکارگیری افراد در دهیاری‌ها بر اساس قرارداد مشاغل کارگری در چارچوب قانون کار انجام خواهد شد و در صورت استخدام دهیاران در دستگاه‌های اجرایی، سوابق خدمت مرتبط آنها قابل قبول محاسبه می‌شود.

همچنین براساس اصلاح آئین‌نامه اجرایی تشکیلات، انتخابات داخلی و امور مالی شوراهای اسلامی روستاها و نحوه انتخاب دهیار، در حوزه‌های انتخابیه کمتر از یک هزار نفر جمعیت، فعالیت دهیار، پاره وقت می باشد و در صورت نیاز به کار تمام وقت، با توافق شورای بخش، آئین‌نامه مالی دهیاری‌ها درخصوص ارایه راه‌های تأمین حقوق وی و تأیید استانداری ذی‌ربط مبنی بر ضرورت فعالیت تمام وقت دهیاری، امکانپذیر خواهد بود.

سرمایه سازمان خصوصی‌سازی افزایش یافت

هیات دولت در ادامه، با افزایش سرمایه سازمان خصوصی‌سازی به میزان ۳۰ میلیارد و ۹۴۰ میلیون و ۱۱۶ هزار ریال موافقت کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت موتورسیکلت نیروهای مسلح نیروی انتظامی وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرنگار مهر، حامد کیخسروی ظهر یکشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: بنیاد مسکن در کنار ساخت مسکن روستایی و اجرای طرح های عمران و آبادانی روستاها در طرح نهضت ملی مسکن نیز در شهرها مشارکتی جدی دارد و عملیات ساخت واحدها با سرعت و رعایت اصول کیفی در حال انجام است.

وی به شرایط مناسب و مطلوب خدمات ارائه شده در مشگین شهر اعم از روستاها و شهرها اشاره و خاطرنشان کرد: در مشگین شهر فعالیت های خوبی را با همکاری خیرین در ساخت مسکن محرومان شاهد بودیم که ۸۳ واحد تاکنون اجرایی شده و سایر واحدهای احداثی نیز با تلاش مضاعف در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تلاش خیرین مسکن ساز در مناطق مختلف استان را یادآور شد و بیان کرد: خیرین خوشنام در شهرهای مختلف به ویژه مشگین شهر برای ساخت سرپناه گروه های آسیب پذیر و محروم جامعه ورود پیدا کرده اند که جای دارد از دستگاه های خدمات رسان و حمایتی در تکمیل و تحویل این واحدها قدردانی کنیم.

کیخسروی افزود: سال گذشته بنیاد مسکن استان اردبیل ۲۴۰ پروژه را با اعتباری بالغ بر ۳۸۵ میلیارد تومان در مناطق روستایی اجرایی کرده و امسال نیز هدفگذاری ما تکمیل پروژه های نیمه تمام در روستاهاست.

وی گفت: در کنار طرح مقاوم سازی مسکن روستایی طرح هادی نیز در روستاها با برنامه ریزی انجام شده اجرایی می شود و در برخی از مناطق نیز بازنگری این طرح ها شرایط مطلوبی را در فرآیند اجرایی رقم زده است.

مدیرکل بنیاد استان اردبیل تصریح کرد: امسال سهمیه استان اردبیل در حوزه مقاوم سازی مسکن روستایی ۷ هزار و ۵۰۰ واحد است که با پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی به روستائیان با نرخ پائین و اقساط بلندمدت شاهد انگیزه مضاعف در نوسازی واحدهای مسکونی روستایی هستیم.

کیخسروی تنوع خدمات بنیاد مسکن را به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی یادآور شد و بیان کرد: همکاری خوبی را با دهیاری ها و نهادهای عمران روستایی شاهدیم و امسال حجم عملیات بنیاد مسکن به ویژه در روستاهای محروم بالا بوده و انتظار می رود بخش عظیمی از این فعالیت ها در فصل کاری به سرانجام برسد.

وی از حمایت های فرماندار مشگین شهر قدردانی کرد و گفت: هم در بحث حساب ۱۰۰ امام و هم همراهی خیرین و سایر نهادهای حمایتی و انگیزش مضاعف دهیاران در روستاها اقدامات فرمانداری مشگین شهر مطلوب بوده و قطعا امسال نیز دستاورد آن ثمربخش خواهد بود.

انتهای پیام

کد خبر 6084374

دیگر خبرها

  • ۶.۵ میلیون موتورسوار بدون گواهینامه رانندگی می کنند/ فقط با ۵۷۰ هزار تومان گواهینامه بگیرید
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • مهاجران افغانستانی می‌توانند گواهینامه رانندگی بگیرند؟
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت
  • جزییات جدید صدور گواهینامه رانندگی در سال ۱۴۰۳
  • رونمایی از گواهینامه ثبت رویداد «بیل‌گردانی» در تقویم گردشگری
  • مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن
  • جزئیات چگونگی اجرای طرح فیرپلی مالی باشگاه‌ها با اصلاح آیین نامه/تاکید چند باره وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال
  • بوم‌گردی کلید تحقق اشتغال روستاها/جوانان کارآفرین حمایت مالی شوند