Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@14:48:39 GMT

املاک صنعتی یا مسکونی مسئله این است!!!

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۶۹۹۷

املاک صنعتی یا مسکونی مسئله این است!!!

یکی از حوزه‌های جذاب برای جذب سرمایه‌گذاری، حوزه ملکی بوده و هست؛ اما رکود شدید در حوزه مسکن سبب شده تا گرایش‌ها در حوزه سرمایه‌گذاری صنعتی افزایش یابند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام املاک صنعتی سوله، کارشناسان بخش مسکن پیش‌بینی رکود چندساله در حوزه مسکن را دارند و همین امر سبب خواهد شد تا هجوم سرمایه‌ها در بخش صنعتی افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت گرایش به سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت چیست؟

اگر بخواهیم با نرخ‌های فعلی مسکن در یکی از مناطق ۲۲ گانه تهران یک آپارتمان ۱۰۰ متری تهیه کنیم به‌طور میانگین چیزی حدود ۲ میلیارد تومان باید هزینه کنیم درصورتی‌ که همین مبلغ را می‌توان در شهرک‌های صنعتی اطراف تهران مانند شهرک صنعتی شمس‌ آباد یک سوله ۵۰۰ متری مبالغ بالایی را به‌عنوان وام روی املاک صنعتی دریافت کرد.

شهرک صنعتی شمس‌آباد و فرصت‌های سرمایه‌گذاری پیش رو:

شهرک صنعتی شمس‌آباد به دلیل ساختار اصولی و همچنین به دلیل مساحت بالای سوله‌ها و زمین‌ها بسیار مناسب برای کسب‌وکارهای بزرگ صنعتی است. همین دلیل کافی است تا صنایع بزرگ از این شهرک استقبال کنند و تمام تلاششان این باشد که در این شهرک مستقر شوند. اصول راه‌اندازی کارخانه در این شهرک‌ها، مراحل اداری خود را دارد و اگر قصد سرمایه‌گذاری و خرید و همچنین اگر قصد اجاره کارخانه در شمس‌آباد را دارید می‌توانید در این شهرک سرمایه‌گذاری کنید.

پیشنهاد ما به‌عنوان فعال‌ترین بنگاه معاملات صنعتی در تهران این است که اگر سرمایه قابل‌توجهی برای سرمایه‌گذاری دارید از این شهرک صنعتی غافل نشوید. این شهرک با ارائه نقشه‌های تایید شده از طرف سازمان نظام‌مهندسی با رعایت کلیه اصول فنی نسبت به نوع کاربری برحسب نیاز هر کارخانه با سازه‌های عمدتا فلزی و استاندارد و رعایت حریم آتش‌نشانی نسبت به کارخانه‌های هم‌جوار طراحی و اجراشده که سطح ایمنی کارخانه‌ها را بسیار بالا برده است.

وجود سوله‌های بزرگ صنعتی در شمس‌آباد باعث شده تا فضای مناسبی را برای انبارهای بزرگ صنعتی فراهم کند به طوری که صنعتگران علاقه فراوانی به استفاده از این فضاها برای دپوی محصولات خود دارند. همچنین این سوله‌های صنعتی دارای کاربری‌های مختلفی برای نگه‌داری محصولات هستند به‌طوری‌که می‌توان به انبار نگه‌های داری موادغذایی اشاره کرد که امروزه یکی از بزرگ‌ترین و پرمصرف‌ترین انبارهای مورد استفاده در شمس‌آباد است.

املاک صنعتی سوله مرجع تخصصی معاملات املاک صنعتی:

برای آگاهی از قیمت اجاره سوله و یا خرید زمین در شهرک صنعتی شمس‌آباد می‌توانید از طریق پل‌های ارتباطی تماس بگیرید. مشاوران ما در گروه املاک صنعتی سوله پاسخگوی نیاز شما عزیزان در انجام معاملات صنعتی از جمله خرید و فروش و اجاره کارخانه هستند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرک صنعتی شمس آباد اجاره سوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مرتضی علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت در  قالب سفر هیات دولت به استان سمنان ، واحد تولیدی زرین بافت مهربان تولید کننده کیسه‌های پروپیلن ساده تک رشته‌ای و چند رشته‌ای با سرمایه گذاری حدود ۶۸ میلیارد تومان و اشتغال ۵۵ نفر را در شهرک صنعتی جنت آباد ایوانکی را افتتاح کرد.
همچنین با حضور وزیر صمت واحد تولیدی پاسارگاد صنعت باطری تولید کننده انواع جعبه باطری در شهرک صنعتی گرمسار هم به بهره برداری رسید.
این واحد با اعتبار ۶۶ میلیارد تومانی و اشتغال زایی ۶۰ نفر و ظرفیت تولید ۲ هزار تن جعبه باطری در شهرک صنعتی گرمسار آغاز به کار کرد.
وزیر صمت در حاشیه افتتاح این واحد‌ها، از اجرای سیاست‌هایی برای توسعه کمی و کیفی صنعت و راه اندازی واحد‌های راکد با توجه به شعار سال و تاکید بر مشارکت مردمی با عنوان جهش تولید خبر داد و گفت: وزارت صمت برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی در کنار آنان است
مرتضی علی آبادی با بیان اینکه سمنان از استان‌های صنعتی و پیشرو در کشور است افزود: در این سفر طرح‌های ویژه حمایت از واحد‌های صنعتی با دستور رئیس جمهور اجرا خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری عظیم برای انتقال آب به شهرک‌های صنعتی
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • انتقاد طالبان از عدم همکاری اسلام آباد
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی بونیز جهرم
  • ساخت پنج شهرک انرژی خورشیدی