Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه‌قضائیه در بازدید از مجتمع قضایی شهید مطهری از قضات یکی از شعبه‌ها خواست نسبت به سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار رحم نکنند. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین سید ابرهیم رئیسی در بازدید سرزده از مجتمع قضایی شهید مطهری از ضمن رسیدگی حضوری به برخی مشکلات مراجعه‌کنندگان و گفت‌وگو با آنان، با مسئولان و قضات این مجتمع نیز به گفت‌وگو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید معاون قضایی مجتمع شهید مطهری، این مجتمع را یکی از محروم‌ترین مجتمع‌های قضایی شهر تهران عنوان کرد و گفت: انتظار نداشتیم شما از این مجتمع بازدید داشته باشید.

وی در پاسخ به سوال رئیسی مبنی بر تعداد قضات مجتمع شهید مطهری اظهار کرد: این مجتمع در دادسرا 27 قاضی و در دادگاه نیز 25 قاضی داریم.

رئیس قوه‌قضائیه در ادامه آمار زندانیان این مجتمع را خواست تا آنها را بررسی کند که اعلام شد مجتمع قضایی شهید مطهری 27 زندانی دارد.

رئیسی همچنین در بازدید از شعب مختلف دادسرا و دادگاه مجتمع شهید مطهری، قدیمی‌ترین پرونده‌های هر شعبه را مورد بازبینی و بررسی قرار دارد.

یکی از مسئولان مجتمع شهید مطهری، پرونده مربوط به سرقت در این مجتمع را به روز عنوان کرد و گفت: معمولاً سارقان سریع‌ شناسایی شده و دستگیر می‌شوند و در مواردی که شکات رضایت می‌دهند یا رد مال انجام می‌شود، سعی می‌کنیم زیاد حکم زندان ندهیم.

رئیس قوه قضائیه در پاسخ افزود: همین را بکنید و تا می‌توانید حکم زندان ندهید البته نسبت به سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار رحم نکنید.

رئیسی در ادامه بازدید خود به قسمت ابطال تمبر مراجعه کرد که رقمی حدود 10 هزار تومان از مردم دریافت می‌کردند. مسئول این قسمت در پاسخ به سوال رئیسی مبنی بر اینکه چند وقت این مبلغ از مردم اخذ می‌شود اظهار کرد: حدود یک الی دو سال است که مبلغ ابطال تمبر 10 هزار تومان شده است.

رئیس قوه‌قضائیه درباره نحوه اخذ وجه از افراد معسر پرسید که مسئول این قسمت پاسخ داد: در مواردی که افراد توانایی پرداخت ندارند، با دستور مسئول مربوطه، به صورت رایگان اقدام می‌شود.

رئیسی در پاسخ گفت: در رابطه با کسانی که احساس می‌کنید واقعاً ندارند، فشار نیاورید.

 

 

بازدید سرزده رئیس قوه‌قضائیه از مجتمع قضایی شهید مطهریبازدید سرزده حجت‌الاسلام رئیسی از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییهبازدید سرزده رئیس قوه‌قضاییه از دادسرای ناحیه 10

انتهای پیام/

 

R1332/P/S2,20/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رئیس قوه قضائیه سیدابراهیم رئیسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس قوه قضائیه سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی پس از آنکه در بدو ورود به لاهور مورد استقبال سروزیر ایالت پنجاب در فرودگاه بین المللی این شهر قرار گرفت، در اولین برنامه کاری خود در آرامگاه اقبال لاهوری حضور یافت.

گروهی از نیرو‌های مسلح پاکستان در بدو ورور رئیس جمهور کشورمان رژه رفته و از مهمان عالی خود استقبال کردند.

حجت الاسلام رئیسی با قرائت فاتحه در آرامگاه اقبال لاهوری، در جریان قدمت اماکن تاریخی این منطقه قرار گرفت. رئیس جمهور کشورمان همچنین دفتریادبود این مکان تاریخی را امضا کرد.  

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

مولانا عبدالخبیر آزاد امام جمعه مسجد تاریخی پادشاهی و رئیس کمیته استهلال پاکستان نیز در حاشیه این مراسم به دیدار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمد و طرفین پیرامون موضوعات فرهنگی و شخصیت اقبال به عنوان میراث مشترک ایران و پاکستان، تبادل نظر کردند.

رییس جمهوری ایران قرار است در نشستی در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور حضور یابد.

وی همچنین قرار است با بلیغ الرحمان حکمران این ایالت دیدار کند.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح دیروز (دوشنبه) به دعوت طرف پاکستانی برای سفر ۳ روزه رسمی وارد اسلام‌آباد پایتخت این کشور شد.

رئیسی با اعضای هیات همراه با آصف علی زرداری همتای پاکستانی خود،  محمد شهباز شریف نخست وزیر و همچنین فرمانده ارتش این کشور دیدار کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • رئیسی مسئولیت احیای گشت ارشاد را بپذیرد
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • بازدید رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری+ فیلم
  • چرا رئیسی مسئولیت کار‌های خود و دولتش را قبول نمی‌کند؟
  • چرا رئیسی مسئولیت کارهای خود و دولتش را قبول نمی کند؟
  • اژه ای: پیگیری نمایندگان، دخالت نیست/ نمایندگان از مراکز قضایی بازدید کنند و اگر اشکالی بود، به من یا پشت تریبون بگویند/ نکات، اظهارات و واگویه‌های ۲۳ تن از نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضا
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • این شهر پاکستان به خاطر بازدید رئیسی تعطیل شد
  • شهر کراچی پاکستان به‌ مناسبت سفر رئیسی تعطیل می‌شود