Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  خلیلی ابراز امیدواری کرد: میزبانی زنجان خاطره ی خوشی را در ذهن ها ثبت کند.   علی خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان درافتتاحیه ی المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور ووشو در زنجان ضمن خیر مقدم به کادر فدراسیون ووشو و شرکت کنندگان سراسر کشور در این رقابت ها ابراز امیدواری کرد: میزبانی زنجان خاطره ی خوشی را در ذهن ها ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استعدادهای برتر ورزشی این رقابت ها آینده سازان ورزش کشور خواهند بود تصریح کرد: متمرکز شدن تمامی ورزشکاران سطح کشور در یک جا و رقابت با یکدیگر امکان رشد استعدادها را بیش از پیش فراهم کرده است و از دل همین مسابقات است که قهرمانان رقابت های جهانی و المپیک گلچین خواهند شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان ورزش افتتاحیه ی المپیاد استعدادهای برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوانان (قاف) زمینه و بستری مناسب را برای شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی و ادامه فعالیت آنان در محیطی امن و با اهداف متعالی فراهم می‌سازد.

این باشگاه با هدف تربیت نسل نو نویسنده متعهد در حوزه کودک و نوجوان، پس از شناسایی استعدادهای برتر با برنامه‌های آموزشی و تربیتی مختلف، امر هدایت و پرورش آنان را به مدت سه سال بر عهده می‌گیرد.

برهمین اساس سوگل بازیاری از بندرگز و محمدعلی کرد از گنبدکاووس به مرحله‌ی کشوری باشگاه استعدادهای برتر «قاف» معرفی شدند.

گفتنی‌است باشگاه رویش استعدادهای ادبی (قاف) در بخش شعر، اول تا سوم آذر ۱۴۰۲ در دهکده ساحلی بندر انزلی همزمان با گردهمایی آموزشی کارشناسان ادبی سراسر کشور از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده بود که طی آن مائده احمدی لیوانی از کانون گلستان حضور داشت.

دیگر خبرها

  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است