Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز چهارشنبه ۲۰ شهریور ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

آزادی گروگان  از چنگال آدم‌ربایان

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس چابهار گروگان ۴۱ ساله در کمتر از ۴۸ ساعت از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار طاهری افزود:  در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از خیابان‌های شهرستان چابهار بلافاصله اکیپی از مأموران این پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

سردار "احمد طاهری" بیان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، مردی ۴۱ ساله توسط ۴ نفر از سرنشینان یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ نقره‌ای‌رنگ، مسلح به سلاح کمری و کلاش با سر و صورت پوشیده و ملبس به لباس محلی مورد ربایش قرار گرفته است.

او  افزود: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات میدانی یکی از آدم ربایان را شناسایی و با استفاده از شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی او را در ساعت ۱۹:۰۰ چهادهم شهریورماه در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: باتوجه به بازجویی‌های مقدماتی پلیس از این متهم ۴۴ ساله مشخص شد که علت آدم ربایی اخاذی بوده است و در ادامه تحقیقات هویت یکی دیگر از آدم ربایان نیز شناسایی شد.

آدم ربایان که عرصه را برخود تنگ دیده بودند در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه چهاردهم شهریورماه گروگان را در شهرستان سراوان رها کردند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

مرگ دلخراش کودک ۴ ساله در سانحه رانندگی 

سرهنگ محمود سعادتی گفت:  یک فقره تصادف فوتی در بخش " خیرآباد " شهرستان ایرانشهر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی و امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او  افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد دختربچه‌ای ۴ ساله در اثر برخورد با یک دستگاه خودرو در دم فوت و راننده خودرو نیز متواری شده است.

این مقام انتظامی ابراز داشت: تحقیقات برای شناسایی عامل تصادف در دستورکار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان از رانندگان درخواست کرد که با سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد کنند تا سفری ایمن برای خود و دیگران داشته باشند.

قاچاقچی سوخت در سراوان ۵۳۲ میلیون جریمه شد

رئیس اداره تعزیرات حکومتی سراوان از جریمه بیش از ۵۳۲ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت و ضبط کالا‌های مکشوفه خبر داد.

موسی عباس زاده محمودی  اظهار کرد: مأمورین پلیس آگاهی شهرستان سیب و سوران در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شدند که در بازرسی انجام شده مقدار ۹ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل فاقد مجوز‌های قانونی کشف و پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی سراوان ارسال شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی سراوان بیان کرد: با تشکیل پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز، متهم احضار و مورد بازجویی قرار گرفت که در این مرحله با توجه به شواهد و مدارک موجود به انجام تخلف اقرار کرد.

او افزود: در همین راستا شعبه صادر کننده حکم، قاچاقچی را به میزان ۵۳۲ میلیون و ۷۰۳ هزار ریال و ضبط گازوئیل‌های مکشوفه محکوم کرد.

محمودی در ادامه از رسیدگی به پرونده قاچاق باطری مستعمل خبرداد و گفت: مأمورین گروهان هنگ مرزی اسفندک، تعداد ۹۳ عدد باطری مستعمل خارجی را از یک دستگاه خودروی تویوتا کشف کردند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی سراوان تصریح کرد: با شروع رسیدگی به پرونده در تعزیرات حکومتی و با توجه به اقرار متهم شعبه رسیدگی کننده رأی بر ضبط کالا‌های مکشوفه و محکومیت ۲۱۷ میلیون ریالی متخلف صادر کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو مراجعه یکی از شهروندان و اعلام سرقت یک دستگاه خودرو پراید که در موقعیت خیابان سبلان شمالی به وقوع پیوسته، تیم تجسس کلانتری ۱۰۶ نامجو به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی دوربین‌های مداربسته و بازبینی حوالی محل وقوع سرقت، مشخص گردید که فردی که خودرو را سرقت نموده ۳۴ ساله و سابقه دار و شناخته شده می‌باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تحقیق و بررسی بیشتر، مخفیگاه سارق شناسایی شده و پس از کسب دستور قضائی، مأموران پلیس به محل اختفای متهم اعزام شدند.

وی افزود: نهایتاً سارق سابقه دار در مخفیگاه خود که محلی برای مصرف کنندگان مواد بوده، شناسایی و دستگیر شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم به سه فقره سرقت در حوالی خیابان سبلان شمالی اعتراف کرده و برای تحقیقات بیشتر تحویل پایگاه پلیس آگاهی شد.

سرهنگ صادقی پور در آخر بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن نمودن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل‌های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری کنند.

کد خبر 6088576

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند