Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل ابوترابی؛ عضو فراکسیون ونمایندگان ولایی مجلس گفت: حضور چند روزه مقتدی صدر از رهبران، شیعیان عراق با خانوده‌اش در قم و ارائه خدماتش در موکب‌های این شهر مذهبی به زائران حسینی (ع) حامل پیام‌های جدی برای دشمنان ملت ایران و عراق بوده است.

ابوالفضل ابوترابی؛ عضو فراکسیون ونمایندگان ولایی مجلس گفت: حضور چند روزه مقتدی صدر از رهبران، شیعیان عراق با خانوده‌اش در قم و ارائه خدماتش در موکب‌های این شهر مذهبی به زائران حسینی (ع) حامل پیام‌های جدی برای دشمنان ملت ایران و عراق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرآنلاین، در میان تصاویری که شب گذشته از مراسم عزاداری شام غریبان در حسینیه امام خمینی منتشر شد، تصویری از مقتدی صدر از شخصیت های مذهبی و مهم عراق در کنار رهبر انقلاب و سردار سلیمانی نیز به چشم می خورد. این حضور با واکنش برخی نمایندگان روبرو شد.

دشمنان از حضور "مقتدی صدر" و خانواده اش در ایران سردرگم شده اند

ابوالفضل ابوترابی عضو فراکسیون ولایی مجلس، با اشاره به حضور " مقتدی صدر" از رهبران، شیعیان عراق در کشورمان گفت: حضور چند روزه مقتدی صدر از رهبران، شیعیان عراق  با خانوده‌اش در قم و ارائه خدماتش در موکب‌های این شهر مذهبی به زائران حسینی (ع) حامل پیام‌های جدی برای دشمنان ملت ایران و عراق بوده است.

او که با خانه ملت گفتگو کرده است، در ادامه افزود: ناگفته نماند که در شرایط فعلی کشورعراق که "حشد الشعبی" مورد حمله پهبادی رژیم غاصب صهیونیست قرار گرفته است، حضورمقتدی صدر در شام غریبان حسینیه امام ( ره) و نشستن آن درمیان رهبری انقلاب و فرمانده سپاه قدس، بیانگر این مسئله مهم است که همسویی کامل در رابطه با محور مقاومت بوجود آمده است.

---

احمد سالک کاشانی؛ عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: اتحاد خوبی در میان احزاب و اقوام گوناگون درعراق شکل گرفته است تا در مقابل اسرائیل و آمریکا نسبت به حملات پهبادی علیه مواضع حشد الشعبی ایستادگی کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم به مواضع صریح عراق نسبت به تحریم‌های آمریکا علیه ایران اشاره و اظهار کرد: بسیاری از احزاب سیاسی عراق و همچنین مقتدی صدر که همسو با محور مقاومت هستند؛ نسبت به تحریم‌های آمریکا علیه ایران واکنش نشان دادند و دست رد به سینه آمریکا زده اند. حضور مقتدی صدر در ایران اسلامی همه معادلات دشمنان این دو کشور به ویژه رسانه های جیره خوار آنها را بر هم زده است.

بیگانگان هرگز نمی توانند "مقتدی صدر" را از ایران جدا کنند

احمد سالک کاشانی  نیز به حضور مقتدی صدر در مراسم شام غریبان بیت رهبری واکنش نشان داد و به خانه ملت گفت: حضور مقتدی صدر در ایران، بیانگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

این نماینده مردم در مجلس دهم  در پرسش به سوالی مبنی بر اینکه رسانه های بیگانه مقتدی صدر را  رهبری، ضد ایرانی مطرح می کردند اما حضورش در ایران چیز دیگری را بیان می کند، اشاره و اظهار کرد: قطعا، تبلیغات رسانه‌های بیگانه نسبت به ایران به جایی نخواهد رسید و اگر شبانه روز هم تحلیل‌ها و تبلیغات غیر کارشناسانه ای انجام دهند ؛ در حقیقت، نمی توانند افرادی همچون مقتدی صدر را از انقلاب اسلامی ایران جدا کنند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «نبرد ما با دشمن و حضور ما در میادین جنگ تا زمانی که ظلم و تجاوزگری وجود داشته باشد، ادامه خواهد داشت.» این جمله مربوط به فرمانده جبهه مقاومت سردار شهید «سیدمحمد حجازی» است. فرمانده‌ای که رفیق حاج قاسم بود. او بعد از ظهور داعش، برای مقابله با این جریان تکفیری از سال ۱۳۹۳ پا به پای حاج قاسم در جبهه مقاومت حضور داشت.

بنابر گزارش فارس، عملکرد سردار حجازی در سالهای مبارزه با داعش سبب شد تا نام او را در لیست تحریم‌ها و لیست ترور رژیم صهیونیستی قرار دهند. حتی یک سریال آمریکایی و ضدایرانی ساخته شد که نام یکی از شخصیت‌ها سردار حجازی بود.

در سریال ضدایرانی هوملند، یکی از شخصیت‌ها به اسم مجید جوادی با نام مستعار «سردار حجازی» به عنوان یکی از فرماندهان ارشد سپاه معرفی و بسیاری از اقدامات تروریستی خارج از ایران به وی نسبت داده می‌شد. در حالی که سردار حجازی شخصیتی بود که رفت تا با گروهک تروریستی داعش مبارزه کند و ریشه ظلم و تجاوزگری را برچیند.

او مرد مجاهد و خستگی‌ناپذیری بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و غائله شمالغرب کشور، به آنجا رفت، وقتی هم که جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران شروع شد، راهی جبهه جنوب شد. او در هشت سال دفاع مقدس مسئولیت‌های متعددی داشت و در برهه‌ای هم مسئول اعزام نیرو به جبهه بود؛ سردار حجازی در طول اعزام به جبهه چندین بار مجروح شد و تا زمان شهادتش از عوارض بمب‌های شیمیایی در جنگ، رنج می‌برد.

پس از جنگ تحمیلی تا زمان شهادتش مسئولیت‌های دیگری بر عهده گرفت که می‌توان به فرماندهی بسیج، جانشین ستادکل نیروهای مسلح، جانشین سپاه نیروی قدس اشاره کرد. یکی از کارهای مهم او بسیج که در راستای اهداف انقلاب اسلامی انجام داد، ایجاد بسیج سازندگی و تشکیل قرارگاه محرومیت‌زدایی بود.

سردار حجازی از اعضای هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) بود که مقطع کارشناسی ارشد مدیریت دولتی را در دانشگاه تهران و دکترای مدیریت استراتژیک را در دانشگاه عالی دفاع ملی تحصیل کرد.

همسر سردار شهید حجازی درباره اعزام به لبنان، می‌گوید: «زمانی که قرار بود، به سردار حجازی مسئولیت نیروی قدس در لبنان را بدهند، با من مشورت کرد و گفت: نظر حضرت آقا هست که من بروم. من هم گفتم وقتی نظر حضرت آقا هست، برویم، من هم تابع و همراهت هستم. من و سردار حجازی به لبنان رفتیم و چند سال در آنجا بودیم. طوری که وقتی به همراه شهید حجازی به لبنان رفتیم، یک نوه داشتیم، زمانی که برگشتیم، ۶ تا نوه شده بودند.»

این فرمانده جبهه مقاومت ۲۹ فروردین سال ۱۴۰۰ بر اثر عارضه قلبی و عوارض ناشی از جنگ با مسئولیت جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۶۵ سالگی به شهادت رسید.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896412

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • سردار عالیرتبه دفتر رهبری: دنبال کشته گرفتن نبودیم | با انواعِ جدیدی از تسلیحات مواجه می‌شوید
  • وعده صادق درس عبرتی برای دشمنان انقلاب است
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • عضو مجلس خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد