Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد سالک کاشانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به حضور مقتدی صدر در کشورمان اشاره و اظهار داشت: در قرن بیستم انقلابی در گوشه ای از جهان به نام انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت امام ( ره) شکل گرفته است.

وی در ادامه افزود: همچنان که چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می گذرد، در حال حاضر ما شاهد این هستیم که دیگرشرق و غربی وجود ندارد، بنابراین همگان هم به این مسئله مهم پی برده اند که نبرد، نبرد بین اسلام ناب محمدی با استکبار جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقتدار ایران با صلابت، معادلات شیطان بزرگ برهم زده است

نماینده مردم اصفهان به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی اشاره و تصریح کرد: اقتدار ایران با صلابت، معادلات شیطان بزرگ و عوامل رسانه‌ای آن را تحت‌ الشعاع قرار داده است، بنابراین هرکسی که در گذشته با جمهوری اسلامی اندک زاویه‌ای داشت، امروزه اطمینان پیدا کرده اند که تنها قدرتی که می شود به آن تکیه کرد؛ ایران اسلامی با رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

قطار انقلاب با تدبیر و درایت رهبر معظم انقلاب در حال حرکت است

عضو فراکسیون ولایی مجلس در ادامه افزود: قطار انقلاب با تدبیر و درایت رهبر معظم انقلاب در حال عبور است، بنابراین هر کسی که از آن عقب بماند؛ خودش دچار ضرر و زیان می شود.

حضور مقتدی صدر در ایران، بیانگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است

سالک به حضور مقتدی صدر از رهبران شیعیان عراق در مراسم شام غریبان حسینه امام خمینی اشاره و تاکید کرد: حضور مقتدی صدر در ایران، بیانگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

این نماینده مردم در مجلس دهم در پرسش به سوالی مبنی بر اینکه رسانه های بیگانه مقتدی صدر را رهبری، ضد ایرانی مطرح می کردند اما حضورش در ایران چیز دیگری را بیان می کند، اشاره و اظهار کرد: قطعا، تبلیغات رسانه‌های بیگانه نسبت به ایران به جایی نخواهد رسید و اگر شبانه روز هم تحلیل‌ها و تبلیغات غیر کارشناسانه ای انجام دهند ؛ در حقیقت، نمی توانند افرادی همچون مقتدی صدر را از انقلاب اسلامی ایران جدا کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: احمد سالک ولایی فراکسیون ولایی سامانه سماح ماه محرم داستان اتم تاسوعا عاشورا زیارت عاشورا شام غریبان جان بولتون مقتدی صدر سحر خدایاری کاروان اسرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان صبح امروز دوشنبه در بدو ورود به پاکستان با «محمد اسحاق‌دار» وزیر امور خارجه این کشور که برای خوش‌آمدگویی در هتل محل اقامت رییس جمهور حضور یافته بود، دیدار کرد.

رییس‌جمهور در این دیدار روابط دو کشور را فراتر از همسایگی صرف و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی توصیف کرد که دل‌ها و اعتقادات دو ملت را به یکدیگر پیوند داده و گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست، اما با توجه به ظرفیت‌های متنوع، متعدد و متقابل موجود، روابط دو کشور اسلامی باید ناظر بر تأمین منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.

آیت‌الله رییسی با بیان اینکه اگر همه کشورها و ملل اسلامی با یکدیگر وحدت داشتند، رژیم صهیونیستی نمی‌توانست تا این حد به فلسطینیان مظلوم، بی‌گناه و بی‌دفاع غزه ظلم کند، اظهار داشت: صهیونیست‌ها از اختلافات میان کشورهای اسلامی سوءاستفاده می‌کنند، لذا در برابر راهبرد دشمن برای تداوم اختلاف میان امت اسلامی، راهبرد ما وحدت است.

«محمد اسحاق‌دار» نیز در این دیدار ضمن خوش‌آمدگویی به رییس جمهور، رهبری جمهوری اسلامی ایران برای امت اسلامی به خصوص در مسئله فلسطین را حائز اهمیت ویژه دانست و تصریح کرد: امت اسلامی به رهبرانی همچون رهبر جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد.

وزیر امور خارجه پاکستان ضمن اعلام آمادگی کشورش برای همکاری‌های گسترده و سازنده با ایران خاطرنشان کرد: امت اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و تقویت همبستگی دارد.

کد خبر 6085360

دیگر خبرها

  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت و اقتدار
  • تحقق وعده صادق نشان از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران
  • نیرو‌های مسلح در قضایای اخیر چهره خوبی از اقتدار خود به نمایش گذاشتند/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • اقتدار، امنیت و توسعه کشور مرهون اقدامات سپاه پاسداران است
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است