Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@15:50:39 GMT

۳۷ قاچاقچی چوب‌آلات جنگلی در اردبیل دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۷۲۴۸

۳۷ قاچاقچی چوب‌آلات جنگلی در اردبیل دستگیر شدند

به گزارش ایکنا از اردبیل، شهامت هدایت، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل، امروز، ۲۰ شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از جمله برنامه‌های مهم در راستای مبارزه با قاچاق چوب جنگلی در استان افزایش نظارت‌ها بر گلوگاه‌های قاچاق در منطقه بوده و نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست در این زمینه تلاش شبانه‌روزی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از دستگیری ۳۷ نفر در رابطه با قاچاق چوب جنگلی در استان در نیمه نخست امسال خبر داد و افزود: در ۶ ماهه نخست امسال بیش از یک هزار اصله چوب آلات و هشت هزار و ۳۰۰ کیلوگرم زغال قاچاق جنگلی در سطح استان که از طریق استان‌های همجوار وارد اردبیل شده کشف و ضبط و در این زمینه ۳۷ دستگاه خودرو توقیف شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد: با کشف و ضبط این میزان قاچاق در سطح استان قاچاقچیان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شدند تا رسیدگی‌های لازم و قانونی به تخلفات این افراد انجام شود.

هدایت از برخورد جدی با متخلفان در این حوزه و قاچاقچیان چوب آلات جنگلی خبر داد و گفت: انتظار می‌رود در این زمینه مردم نیز همکاری و مشارکت لازم را داشته و با مشاهده اقدامات مشکوک توسط قاچاقچیان موارد را به شماره ۱۵۰۴ گزارش دهند تا با رسیدگی به موقع و سریع به این تخلفات از انجام چنین اقدامات در استان جلوگیری کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد: در راستای کاهش هر چه بیشتر قاچاق چوب در استان نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست استان به صورت شبانه روزی فعالیت داشته و با متخلفان برخورد لازم را انجام می‌دهند که انتظار می‌رود با این اقدامات عرصه برای قاچاقچیان در استان هر چه بیشتر تنگ‌تر شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن درخت چوب قاچاق کشف دستگیری اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز

به گزارش قدس آنلاین، سردار "حمید هداوند" روز چهارشنبه اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز مشخص شد که فردی با حک کردن ارکان خودرو با تجهیزات خاص بر روی خودروهای قاچاق اقدام به سند نمره کردن خودروها می‌کند.
وی افزود: ماموران مخفیگاه متهم را در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف ۲ خودرو خارجی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال از پارکینگ متهم، گفت: همچنین تعدادی تجهیزات مخصوص حک ارکان و ارقام بر روی شاسی و موتور خودروها نیز در مخفیگاه نامبرده کشف شد.

دستگیری ۲ نفر از اشرار تحت تعقیب در گلشهر کرج

جانشین فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار منطقه گلشهر کرج که تحت تعقیب مرجع قضایی بودند، توسط ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز دستگیر شدند.

سرهنگ کارآگاه "محمد نادر بیگی" اظهار کرد : در پی به دنبال ارجاع پرونده دستگیری ۲ نفر از اشرار منطقه گلشهر کرج به دایره مبارزه با شرارت سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز، سربازان گمنام امام زمان (عج) در این سازمان به رغم اینکه متهمان از تحت تعقیب قرار گرفتن خود مطلع و به صورت دائم در حال تغییر مکان بودند، با انجام اقدامات فنی موفق به ردزنی آن ها در یکی از مناطق شهر کرج شدند.
وی افزود: در یک عملیات ضربتی هر ۲ شرور در عملیات های جداگانه دستگیر و به مقر سازمان اطلاعات منتقل شدند.

سرقت میلیاردی منزل در کرج

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۲ سارق که در یک فقره سرقت مقادیری طلا و وجه نقد را سرقت کرده بودند، خبر داد.
سرهنگ "پیمان لطیفی" گفت: در پی ارجاع پرونده یک فقره سرقت منزل در منطقه جهانشهر کرج که که منجر به سرقت اموالی به ارزش یک و نیم میلیارد ریال شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار مامورین کلانتری ۱۳ قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و انجام کارهای اطلاعاتی، ۲ متهم در این زمینه شناسایی و سارقان دریک عملیات منسجم ودقیق باهماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاه خود دستگیرشدند .
این مقام انتظامی افزود: در بازجویی های اولیه با توجه به مستندات موجود، سارقان به یک فقره سرقت وجه نقد و طلا به مبلغ یک میلیاردو۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد و با هماهنگی مقام قضایی بصورت صحیح و سالم تحویل مالباخته شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • ناکامی قاچاقچی پوشاک در رودبار
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز