Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:37:29 GMT

رهاسازی آب سد وشمگیر

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۷۳۴۲

رهاسازی آب سد وشمگیر

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان در اطلاعیه ای اعلام کرد که با هدف تعمیر دریچه‌های سد وشمگیر، آب سد از ظهر چهارشنبه رهاسازی شده و به مدت ۴۸ ساعت ادامه دارد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به این که آب در مسیر رودخانه پایین دست سد وشمگیر جریان دارد، از کشاورزان و اهالی منطقه درخواست می شود از نزدیک شدن به مسیر رودخانه جدا خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4716065

منبع: مهر

کلیدواژه: ذخیره سدها گرگان آب منطقه ای گلستان ماه محرم بوشهر قزوین شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا گرگان اربعین حسینی شهرکرد خطبه های نماز جمعه ماه محرم و صفر تاسوعا و عاشورا خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر ۲ کودک سراوانی با تلاش نیرو‌های هلال احمر در رودخانه ماشکید سراوان پیدا شد.
سجادی با بیان اینکه غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان عصر سوم اردیبهشت ماه گزارش شد، افزود: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیرو‌های امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

دیگر خبرها

  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • افزایش چهار برابری لایروبی رودخانه‌های مازندران.
  • اطلاعیه راه‌ آهن درباره عدم مجوز قطار افغانستان ترکیه خلاف واقع است