Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گزارش شبکه فاکس نیوز ‌آمریکا، یک سازمان غیرانتفاعی ویدئویی را منتشر کرده و گفته، این ویدئو که از سوی مقامهای حکومت کره شمالی تهیه شده ماجرای اذیت‌وآزار مسیحیان از سوی حکومت کره شمالی را شرح می‌دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این ویدئو از سوی سازمان غیرانتفاعی "وویس آو مارتیرز" مستقر در آمریکا انتشار یافته و شبکه فاکس نیوز به پخش گزارشی درباره این ویدئو پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدئو درباره شخصی به نام "چا دئوکسون"، یک رهبر مسیحیان کره شمالی است و او را یک جاسوس می‌خواند و به شرح فعالیت‌های وی برای اشاعه مذهب مسیحیت در کره شمالی می‌پردازد.

این ویدئو در اصل در کره شمالی فیلمبرداری شده و درباره چا دئوکسون به عنوان بنیانگذار شبکه "زیرزمینی" مسیحیان در کره شمالی توضیح می‌دهد. طبق توضیحات ارائه شده در این ویدئو، این زن ابتدا در زمان قحطی بزرگ دهه 1990 "ایمانش را به دولت کره شمالی از دست داده" و سپس با گذشتن از مرز به صورت غیرقانونی وارد خاک چین شده و به شهر "شنیانگ" می‌رود. او در آنجا تجربه رفتن به تعدادی از کلیساهای مسیحیان از جمله کلیسای "دونگ گوآن" مشهور به "گهواره مسیحیت کره‌ای‌ها" را داشته است.

این ویدئو ادعا می‌کند، چا دئوکسون به سازمانی به نام "کلیسای سوتاپ" پیوسته است. با این حال در زیرنویسی که سازمان "وویس آو مارتیرز" در این ویدئو قرار داده، دیکته لغت سوتاپ به شکل Suhtap درج می‌شود. شبکه فاکس نیوز اما از این کلیسا با اسم "سئوتاپ" با دیکته Seotap یعنی همان طوری که اریک فولی، مدیر اجرایی موسسه "وویس آف مارتیرز" اظهار کرده، یاد می‌کند. با این حال بررسی‌ها نشان می‌دهند، دیکته درست این لغت و تلفظ درست آن "کلیسای شیتا" با دیکته Xita است.

صدای روی این ویدئو ادعا می‌کند که این کلیسا توسط "سرویس مخفی دولت دست نشانده کره جنوبی" تشکیل شده و این سرویس مخفی تحت این برنامه به جذب مهاجران غیرقانونی فرار کرده از کره شمالی پرداخته و پس از دادن آموزش به این مهاجران فراری، آنها را برای جاسوسی وادار به بازگشت به کره شمالی می‌کرده است. طبق اعلام این ویدئو، این زن یعنی چا دئوکسون به این دلیل به کره شمالی بازگشته تا مأموریت ایجاد یک "شبکه زیرزمینی مسیحیان" را عملی کند.

طبق گفته راوی این ویدئو، چا دئوکسون خودش را ابتدا به مقامات کره شمالی تسلیم می‌کند و مقام‌های این کشور نیز نسبت به او "ملایمت" نشان می‌دهند.

با این حال این ویدئو عنوان می‌کند که این زن سپس به سراسر کره شمالی رفته و با بیماران و افراد مذهبی دیدار می‌کند.

راوی ویدئو می‌گوید:"او به این افراد با پول رشوه داده و سپس دکترین‌های مذهبی‌اش را میان آن‌ها ترویج کرده است". در ادامه نیز وی اقدام به تشکیل یک شبکه گسترده مسیحی در کره شمالی کرده و با دیگر سازمان‌های مذهبی در کره شمالی ارتباطاتی را برقرار کرده است. طبق اعلام راوی این ویدئو، چا دئوکسون به سازماندهی مراسم‌های دعای مخفی در روزهای یکشنبه حتی در طول "فصل‌های پرمشغله کشاورزان" می‌پرداخته است.

در انتهای این ویدئو عنوان می‌شود که "شهروندان آگاه" در نهایت گزارش کارهای این فرد را به مقام‌های کره شمالی دادند. در این ویدئو به سرنوشت او اشاره‌ای نمی‌شود اما فاکس نیوز در گزارش خود به نقل از سازمان "وویس آو مارتیرز" می‌گوید که این زن احتمالا یا توسط جوخه‌های اعدام کشته شده یا در یک اردوگاه کار اجباری جان خود را از دست داده است.

تأیید صحت و سقم این ویدئو امکانپذیر نبوده و هیچ گونه لوگوی رسمی نیز روی آن به جز لوگوی موسسه "وویس آو مارتیرز" وجود نداشته است.

در تنها تصویری که در این ویدئو به نمایش درمی‌آید ظاهرا یک مراسم دعای مخفی نشان داده می‌شود و چهره‌های تمامی افراد شرکت کننده پوشانده شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کره شمالی فاکس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئویی جذاب از پهپادهای خودکار انتحاری اوکراین که دوست و دشمن را تشخیص می دهند

ویدئویی از آزمایش‌های میدانی پهپادهای FPV انتحاری اوکراین منتشر شد که دوست و دشمن را تشخیص می دهند.   به گزارش عصر ایران به نقل از کانال پارتیزان؛ اوکراینی‌ها ویدئویی از آزمایش‌های میدانی پهپادهای FPV انتحاری منتشر کرده‌اند که دارای سیستم‌های خودکار پردازش تصویر و رهگیری هدف است.    بدین ترتیب تمام سامانه‌های اخلاگر رادیویی که با استفاده از جمینگ ارتباط اپراتور انسان با کوادکوپتر آنها را منحرف و دفع می‌کردند، در مقابله با این پهپاد ناکارآمد می شوند چرا که با قطع ارتباط میان اپراتور و این پهپاد، ادامه مسیر پرواز را کوادکوپتر انتحاری با استفاده از الگورتیم‌های پردازش تصویر و رهگیری هدف به طور خودکار انجام می‌دهد.   درنتیجه تهدیدات این پهپادهای خودکار انتحاری  باید با استفاده از سامانه‌های دفاع سخت، از جمله سامانه‌های امواج متمرکز مایکروویو، لیزر و انواع سامانه‌های ضدهوایی سرنگون کرد.    در جنگ اوکراین به نوبه خود با تهدیدات مدرن روبه‌رو هستیم حالا همین تهدیدات درحال بروزرسانی و پیشرفت هستند که چالش‌های خطوط مقدم را دو چندان می‌کند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ویدئویی جدید از حمله تنبیهی ایران به اسرائیل و عبور پرتابه‌های ایران از فراز دیوار ندبه + فیلم
  • از «گردانِ آزار» رژیم صهیونیستی چه می‌دانیم؟
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • ایلان ماسک: شواهدی از بیگانگان ندیده‌ایم
  • کشته طرح عفاف و حجاب ضدانقلاب شفا گرفت+ فیلم
  • ویدئویی جذاب از پهپادهای خودکار انتحاری اوکراین که دوست و دشمن را تشخیص می دهند
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • (ویدئو) آزار حیوانات گران می‌شود!