Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@23:25:17 GMT

هیئت بازرسی انتخابات در استان فارس معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۷۴۵۱

هیئت بازرسی انتخابات در استان فارس معرفی شدند

هیئت بازرسی استان فارس با ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس تشکیل و اعضای این هیئت معرفی شدند. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، هیئت بازرسی استان فارس با ریاست عبدالرضا قاسم‌پور، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارا کیانی مدیرکل دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری فارس به عنوان دبیر، حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، سهراب مختاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حیدرعلی کامیاب، مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز به عنوان اعضا این هیئت معرفی شدند.

قاسم پور در نخستین جلسه هیئت بازرسی انتخابات استان با تاکید بر اینکه انتخابات از پایه‌های اصلی نظام است و مردم‌سالاری دینی با برگزاری انتخابات سالم و مشارکت گسترده مردمی محقق می‌شود، دولت را امانت دار آرا مردم دانست و افزود: برای حفظ این امانت همه تلاش خود را به کار می‌گیریم و از ظرفیت‌های مختلف استان در این راستا بهره می‌بریم.

وی با تاکید بر اینکه وزارت کشور مامور اجرای قانون و مسئول حسن جریان انتخابات در کشور است، بیان کرد: هییت بازرسی انتخابات در سه سطح مرکزی، استان‌ها و شهرستان‌ها با دستور وزیرکشور تشکیل شده است.

هیئت بازرسی انتخابات شهرستان‌های اردبیل تشکیل می‌شودمدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان منصوب شدسازوکار جدید «شورای ائتلاف» برای انتخابات مجلس در تهران / چمران: هنوز درباره لیست به جمع‌بندی نرسید‌ه‌ایم

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان فارس ادامه داد: این هیئت با هدف بازر سی و کنترل جریان انتخابات بر مدار قانون در دستگاه مجری و اجرا قانون به منظور صیانت از آرا مردم تشکیل شده است.

قاسم پور ادامه داد: ترکیب استانی هییت بازرسی انتخابات متشکل از رئیس، دبیر و سه عضو با معرفی استاندار و حکم رئیس هییت مرکزی و ترکیب شهرستان‌ها متشکل از رئیس، دبیر و یک عضو با پیشنهاد دبیر هیئت استانی و حکم رئیس هیئت استان منصوب می‌شوند.

رئیس هییت بازرسی انتخابات استان، کنترل و بازرسی جریان انتخابات شامل همه مراحل اجرای انتخابات در سطح استان، حصول اطمینان از انجام صحیح، دقیق و به موقع وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی انتخابات در سطح استان جمع بندی گزارشات مستند و مستدل از تخلفات انتخاباتی و ارسال به هیئت مرکزی، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات واصله در سطح استان را به عنوان بخشی از وظایف این هیئت برشمرد.

قاسم پور همچنین بیان کرد: هیئت مرکزی بازرسی نیز طی احکامی بازرسان ویژه‌ای را جهت کنترل بر حسن برگزاری انتخابات معرفی خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به انتشار اطلاعیه شروع به کار هیئت بازرسی انتخابات استان از طریق صدا و سیما و رسانه‌های محلی از مردم شریف استان خواست در صورت مشاهده تخلفات انتخاباتی مراتب را به دبیر خانه هیئت مستقر در استانداری -اداره کل مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی گزارش دهند.

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان

 معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طرح نظارتی عید تا عید از اول اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و تا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه داشت که در مجموع در این مدت ۳ هزار و ۴۹۳ مورد بازرسی توسط بازرسان این اداره کل از واحد‌های صنفی و غیرصنفی استان به عمل آمد.

فرزاد سردارزاده افزود: در نتیجه این بازرسی‌ها ۶۳۳ مورد پرونده برای واحد‌های متخلف تشکیل شد.

وی تعداد تخلف‌های ثبت شده در این پرونده‌ها ۶۸۲ مورد اعلام کرد و گفت: بود در مجموع برای مختومه شدن آنها ۱۸ میلیارد و ۳۲۴ میلیون ریال جریمه در نظر گرفته شد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت ۲۵۱ مورد شکایت مردمی در سامانه نظارتی اداره کل صمت کردستان به ثبت رسید که برای ۳۸ مورد آنها با ۴۵ عنوان تخلف صنفی و غیر صنفی پرونده تشکیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • معرفی سرپرست هیئت شطرنج استان همدان
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان