Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهندس مجتبی دالوند در جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی لرستان با اشاره به تعهدات شرکت آب و فاضلاب روستایی برای آبرسانی به دهستان‌های محروم استان، اظهار داشت: احداث مخزن آبرسانی در دو روستای بخش «پاپی» یکی از این تعهدات بوده که زودی با همکاری سپاه این امر عملیاتی خواهد شد.

اختصاص یک هزار و ۳۰۰ متر لوله آبرسانی به مردم روستاها

وی با اشاره به اختصاص یک هزار و ۳۰۰ متر لوله آبرسانی به مردم روستاهای «مهوک»، گفت: سپاه استان کار احداث مخزن آبرسانی روستاهای دیگر «حیان» و «تیان» را انجام داده و تامین الکتروپمپ این روستاها نیز از طریق شرکت ابفار انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: یک روستا در شهرستان الیگودرز نیز با همکاری سپاه برای آب رسانی در دستور کار است که شرکت ابفار تعهداتش را انجام داده و منتظر همکاری قرارگاه برای ادامه پروژه کیش گله بید هستیم.

دالوند با اشاره به آبرسانی به یک روستای در منطقه چگنی در قالب این تعهدات، افزود: مطالعات روستاهای مناطق محروم پلدختر نیز انجام شده و یک روستا نیز در شهرستان دلفان برای آبرسانی در دستور کار است.

شبکه آبرسانی ۷۰ روستا بازسازی شد

وی با اشاره به مطالعه چند روستا در شهرستانهای کوهدشت، الیگودرز و… گفت: در جریان سیلاب شبکه آبرسانی ۹۶۴ روستای استان آسیب دید که شبکه آبرسانی ۷۰ روستا بازسازی شده و ما بقی نیاز به اعتبار دارندو با توجه به اینکه بصورت موقت راه اندازی شده اند جهت بازسازی دائمی نیاز به اعتبار دارند.

دالوند، گفت:۲۰ میلیارد تومان برای بازسازی شبکه آبرسانی روستایی استان اختصاص پیدا کرد، مناقصه ۱۰ پروژه آبرسانی انجام شده و حدود ۳۵ میلیارد تومان نیز تجهیزات خریداری شده و روستاها به صورت موقت آبرسانی شده‌اند.

۴۶

کد خبر 1298563

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آب و هوا سیل سیل لرستان حوادث شهری تسهیلات بانکی حوادث غیر مترقبه استان لرستان ایالات متحده آمریکا جان بولتون محرم تیم ملی فوتبال ایران عاشورا ایران و آمریکا دونالد ترامپ عزاداری کربلا خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری

یاسر اکبریان  با اشاره به تاکید رئیس جمهور مبنی بر تامین آب آشامیدنی روستا‌های محروم، اظهار کرد: با بررسی و مطالعات فنی انجام شده ۱۶۲ روستا که از نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردار نبودند شناسایی شد.
وی گفت: این روستا‌ها یا از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره‌مند نبودند یا اگر آب آشامیدنی هم در دسترس بوده تاسیسات و منابع آب آنها ضعیف بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان استان تاکید کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر داریم تا پایان سال‌جاری مشکل تامین آب آشامیدنی این روستا‌ها را بر طرف کنیم.
به گفته اکبریان آبرسانی به این روستا‌ها با هماهنگی بسیج سازندگی و خیرین و با استفاده از اعتبارات ملی و استانی همچنین اعتبارات محرومیت زدایی انجام می‌شود.
وی بیان کرد: ۱۶۲ روستایی که شناسایی شده‌اند در همه شهرستان‌ها پراکنده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • احداث ۲۱۶ مدرسه در مناطق محروم لرستان
  • آب سد شهدای تنگ ارم به روستاهای این بخش رسید